عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر از برگزاری گردهمایی ملی «فعالان اربعین» به صورت مجازی برای موکب‌داران ایرانی و فعالان اربعین خبرداد.

عقیق:امید توسنگ مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه این مجموعه هر ساله گردهمایی فعالان مردمی عرصه اربعین و همچنین گرهمایی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین را به صورت حضوری برگزار می‌کردیم، عنوان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته امکان برگزاری این همایش به صورت حضوری فراهم نشده؛ به همین علت، گردهمایی، مجازی دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: ششمین گردهمایی «فعالان اربعین» شنبه هفته آینده ۱۳ شهریورماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ با نشانی مجازی و با هدف هماهنگی میان موکب‌داران و کاروان‌های اربعینی، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اربعین ۱۴۰۰ و نگاهی به فرصت‌های پیش‌رو در اربعین برگزار خواهد شد. 

توسنگ با تاکید بر اینکه مراسم و مناسک اربعین تعطیل‌پذیر نیست، گفت: ما باید با توجه به امکانات و شرایط ویژه امسال به دنبال تکریم و بزرگداشت اربعین باشیم و در این راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر در پایان خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، حسین یکتا و جمعی دیگر از مسئولین مرتبط سخنرانی خواهند داشت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین