عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۴۸۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
با انتشار توییتی:
حاج میثم مطیعی با انتشار توییتی نسبت به انتقادات صورت گرفته از او به دلیل تعطیلی جلسه عزاداری هیئت آئینی حسینی به دلیل دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا واکنش داد.

عقیق:حاج میثم مطیعی با انتشار توییتی نسبت به انتقادات و ناسزاگویی‌های صورت گرفته از او به دلیل تعطیل کردن جلسه عزاداری هیئت آئینی حسینی به دلیل دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا واکنش داد.

او در این توئیت نوشت: «برای پدر و مادرِ اون‌هایی که در این چند ماه، خصوصاً این دهه محرم، به پدر و مادر عزیزِ من اهانت و فحاشی کردند، جز خوبی و سلامتی و خیر نمی‌خوام. سایه‌شون بالا سرتون مستدام. همین.»

حاج میثم مطیعی در پی اعلام ممنوعیت برگزاری مجالس عزاداری زیر سقف، ۲۰ مردادماه طی سخنانی در این هیئت اظهار داشت: امروز بیانات مقام معظم رهبری را شنیدیم که بسیار مهم است. همه باید دست به دست هم دهیم تا کمک کنیم. هیأتی‌ها همیشه در صف اول کمک، یاری و خدمت به مردم هستند زیرا از دل مردم هستند. ستاد کرونا هم اعلام کرد از امشب برگزاری مراسم عزاداری در زیر سقف ممنوع است، ما پایبندیم. 

وی افزود: اگر این جلسه از روز اول محرم برگزار شد، با رعایت تمام پروتکل‌ها و اخذ مجوز بود. گفته بودند سقف بالای ۶ متر مانعی نیست که سقف ما ۷ متر است. ظرفیت را گفتند کم کنید که ما ظرفیت ۳ هزار نفری داخل امامزاده را به ۳۰۰ نفر کاهش دادیم و خواهران کاملاً در فضای باز هستند. امکان انتقال جلسه به فضای باز خیابان را نداریم؛ زیرا محل تردد است بنابراین تصمیم شد جلسه امروز آخرین جلسه این هیئت باشد و تنها همان جلسه هیئت میثاق با شهدا را داشته باشیم.

در پی این اقدام توهین‌ها و ناسزاگویی‌هایی در فضای مجازی به این مداح اهل بیت(ع) شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین