عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم؛
آیین افتتاحیه نمایشگاه «شمیم حسینی» همزمان با فرا رسیدن ماه محرم در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد.

عقیق:مجتبی عبداللهی در آئین افتتاحیه نمایشگاه شمیم حسینی که در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح شمیم حسینی برای سومین سال متوالی به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به اینکه ۱۶ امام‌زاده در استان تهران با شرکت در طرح شمیم حسینی میزبان هیأت‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود، عنوان کرد: موقوفاتی که براساس نیات واقف اختصاص به عزاداری و اطعام عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) دارد تحت اشراف و مدیریت سازمان اوقاف هرساله در محرم و صفر صرف تأمین نیازهای هیأت‌های عزاداری در مساجد و حسینیه‌ها می‌شود.

وی به راه اندازی نمایشگاه شمیم حسینی اشاره کرد و گفت: هیئت‌های مذهبی و مساجد می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه‌ها براساس ضوابط و قوانینی که تعریف شده با تخفیفات ویژه اقدام به تأمین ملزومات و نیازهای خود از جمله موادغذایی، ملزومات بهداشتی، مواد ضدعفونی و … کنند و در ایام محرم در راستای اطعام عزاداران حسینی بهره ببرند.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران تلاش دارد با آغاز ماه محرم و رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی شور حسینی را در مساجد و هیأت‌های مذهبی شهر رقم بزند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین