عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
مرتضی اعلایی عنوان کرد:
مدیر خانه هنری ماهد از ارائه صندوقچه روضه‌های خانگی با کیفیت بالا خبرداد و گفت: نیروهای مجموعه ماهد با اعتقاد به روضه‌های خانگی در قالب ۱۵ کارگاه تولیدی ۱۴۰ هزار قطعه محصول را تولید و بسته‌بندی کردند و اگر این اعتقاد نبود این حجم از کار نسبت به زمان کوتاهی که در اختیار داشتند شدنی نبود.

عقیق:مرتضی اعلایی شب گذشته در مراسم رونمایی از صندوقچه روضه‌های خانگی که در آستان امامزاده صالح (ع) برگزار شد، اظهار کرد: روضه‌هایی که ۱۴۰۰ سال است دست به دست می‌شود همچنان باقی خواهد ماند و صاحبان آنها حافظان روضه‌ها خواهند بود اما این مهم است که از این اجر بزرگ در کارنامه چه چیزی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه هیچکدام از ما هیچگاه روضه‌های خانگی دوران کودکی را از یاد نمی‌بریم، عنوان کرد: نیروهای مجموعه ماهد با اعتقاد به روضه‌های خانگی در قالب ۱۵ کارگاه تولیدی ۱۴۰ هزار قطعه محصول را تولید و بسته‌بندی کردند و اگر این اعتقاد نبود این حجم از کار نسبت به زمان کوتاهی که در اختیار داشتند شدنی نبود.

مدیر هسته هنری ماهد عنوان کرد: صندوقچه روضه‌های خانگی یک حرکت مردمی برای احیای روضه‌های خانگی است به همین علت برای ارائه این صندوقچه‌ها به سراغ سازمان خاصی نرفتیم هر چند که سفارش‌های سازمانی وجود داشت اما تلاش کردیم تا مردمی بودن این حرکت را حفظ کنیم.

وی ضمن تقدیر از همراهی مطلوب جامعه ایمانی مشعر و هیئت های مذهبی عنوان کرد: تلاش ما بر این است تا حرکت آغاز شده متوقف نشود بلکه بهانه‌ای برای شروع یک جریان سازی باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین