عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
حاج یدالله بهتاش:
استاد پیشکسوت مداحی با تاکید بر لزوم احیای روضه‌های خانگی مطرح کرد: اکنون هم ما به یاد داریم که دوران کودکی خود را با حضور در روضه‌های خانگی سپری کردیم و به برکت این روضه‌هاست که امروز هم در راستای مسیر اهل‌بیت(ع) خدمت می‌کنیم.

عقیق:حاج یدالله بهتاش شب گذشته در مراسم رونمایی از صندوقچه روضه خانگی که در امامزاده صالح(ع) برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام هشتم اظهار کرد: ایشان یابن شبیب فرمودند که در عزای ما محزون و در شادی ما شاد باشید و ولایت ما اهل‌بیت(ع) را داشته باشید چراکه هرکسی با آنچه که در دنیا دوست دارد در آخرت محشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: در هنگام شادی و اندوه برای اهل‌بیت(ع) باید مراقب باشیم تا با کارهای ناپسند خود این بزرگواران را از خود نرنجانیم، امکان دارد ما زائر حرم امام رضا علیه السلام باشیم اما با اعمال ناپسند خود به ایشان ضربه بزنیم.

این استاد پیشکسوت مداحی با تاکید بر لزوم احیای روضه‌های خانگی مطرح کرد: اکنون هم ما به یاد داریم که دوران کودکی خود را با حضور در روضه‌های خانگی سپری کردیم و به برکت این روضه‌هاست که امروز هم در راستای مسیر اهل‌بیت(ع) خدمت می‌کنیم.

بهتاش با اشاره به اینکه در وضعیت خاص امروز برپایی روضه‌های خانگی، برای برخی افراد موجب یادآوری ارزش‌های فراموش شده می‌شود، گفت: بیرق امام حسین علیه السلام هیچ گاه بر زمین نمی‌ماند اما ما وظیفه داریم این مکتب را به همگان معرفی و برای گسترش پوشش پرچم تلاش کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین