عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
با حضور رئیس هیئت مدیره خانه مداحان کشور؛
آئین افتتاح خانه مداحان، قاریان و شعرای آئینی شمیرانات با حضور جمعی از مسؤولان، مداحان، قاریان و شعرای آئینی و پیرغلامان اهل بیت(ع) شمیرانات و تهران برگزار شد.

عقیق:آئین افتتاح خانه مداحان، قاریان و شعرای آئینی شمیرانات با حضور رئیس هیئت مدیره خانه مداحان کشور و جمعی از مداحان، قاریان و شعرای آئینی و پیرغلامان اهل بیت (ع) شمیرانات و تهران در حسینیه شماره ۲ جماران برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط روح الله عباسیان مسئول امور قاریان این مرکز و همچنین مداحی حاج علی رستمی از جانب مداحان کشور برگزار و در ادامه، با اهدای لوحی از جانب حاج محسن طاهری مدیرعامل خانه مداحان کشور به حجت‌الاسلام پشت کوهی رئیس هیئت امنای خانه مداحان شمیرانات این مرکز به رسمیت شناخته شد.

خانه مداحان، قاریان و شعرای آئینی شمیرانات افتتاح شد+تصاویر

جبلی، عضو هیئت مدیره خانه مداحان گفت: این مرکز اولین مرکزی است که در کشور افتتاح شده است و به این ترتیب مجموعه‌ای اعم از مداحان، قاریان، شاعران را در یک خانه گرد آمده‌اند و اکنون این مرکز از جایگاه خوبی برخوردار است.

خانه مداحان، قاریان و شعرای آئینی شمیرانات افتتاح شد+تصاویر

جبلی در خصوص اعضای هیئت مدیره این مرکز گفت: مجموعه افراد هیئت مدیره این مرکز متشکل از قاری، مداح و شاعر هستند و تقریباً عصاره برگرفته از همین نام می‌باشند که ریاست امور اداره اوقاف آقای میرکریمی و آقایان پرداختی و اکبر فروزش، عابدین کاظمی و جمعی دیگر از دوستان که جمعاً ۱۱ نفر هستند اعضای هیئت مدیره این مرکز می‌باشند.

وی افزود: روح الله عباسیان مدیر مسئول امور قرآنی (قاریان) و محمد حسین رحیمیان به عنوان مسئول امور شعرای آئینی خانه و آقای مرتضایی مسئول امور مداحان این مرکز می‌باشند.

جبلی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک نشانی این مرکز خدمت عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این مراسم را می بینید:

 

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین