عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
حاج منصور ارضی در مجمع روسای کانون های مداحان کشور در مشهد مقدس:
مجمع روسای کانونهای مداحان کشور و شورای مرکزی آن گرد هم آمدند. حاج منصور ارضی در سخنانی در این مجمع گفت: بالاخره بعد از چهل سال، تشکیلات یک پارچه ستایشگری و هیئت به برکت دوره جدید سازمان تبلغات اسلامی در حال شکل گیری است.باید سند تحول ملی هیئت آماده شود.

عقیق:مجمع روسای کانونهای مداحان کشور و شورای مرکزی آن گرد هم آمدند . گفتنی است این جمع نماینده چهارصد کانون مداحان کشور هستند که حدود چهل هزار مداح مستمر کشور در شکل گیری آن در انتخابات کانون مداحان شرکت کردند و بزرگترین تشکیلات صنفی مداحان کشور است.

در مدت دو روز مسایل کلان جامعه ستایشگری به مباحثه گذاشته شد. در ابتدای جلسه حجت الاسلام عزت زمانی معاون سازمان تبلیغات بر لزوم قوت یافتن تعظیم شعائر حسینی در این محرم امسال تاکید کرد.
حاج جواد حیدری نایب رئیس کانون مداحان گزارشی از جلسات شورای مرکزی و مجمع روسای استانها به شورای عالی ارائه داد. ساماندهی ارکان کانون بعنوان صنف مداحان در کشور ، تشکیل جلسات هماهنگی با همه فعالان عرصه ستایشگری ، تصمیمات جدید در خدمات بهتر و گسترده تر بنیاد دعبل و ... از جمله مباحث مطروحه بود.

در این جلسه حاج صادق آهنگران عضو شورای عالی کانون مداحان، بر بهتر شدن خدمات و نیز هم افزایی ها با بسیج مداحان نکاتی را متذکر شد.

استاد کلامی زنجانی دیگر عضو شورای عالی ستایشگری بر گسترده شدن خدمات دعبل با توجه به مشکلات مداحان کشور و پوشش حداکثری تاکید کرد.

حاج منصور ارضی از دیگر سخنران های این مراسم بود.

این پیشکسوت عرصه ستایشگری گفت:

بالاخره بعد از چهل سال، تشکیلات یک پارچه ستایشگری و هیئت به برکت دوره جدید سازمان تبلغات اسلامی در حال شکل گیری است. این خیلی موضوع مهمی است که همه باید کمک کنند.
باید سند تحول ملی هیئت آماده شود همه هم نظر بدهند. از استانها نظر بدهید.
حاج منصور ارضی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم تاکید کرد : نگذارید در محرم هیئت ها تعطیل شود.

تعداد بازدید : 130

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین