عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
حاج سعید کرمعلی مداح هیئت فاطمیون ماهشهر در گفت و گو با عقیق:
از دیروز خبری در رسانه های معاند و فضای مجازی درباره قتل یک مداح مشهور در بندرماهشهر دست به دست می شود. خبری که با انتشار نام مخفف مقتول، با گمانه زنی هایی نیز همراه شد و حتی نام حاج سعید حدادیان و یا برخی‌مداحان‌ شهرستان‌‌ نیز به میان آمد.

عقیق: از دیروز خبری در رسانه های معاند و فضای مجازی درباره قتل یک مداح مشهور در بندر ماهشهر دست به دست می شود.
خبری که با انتشار نام مخفف مقتول ، با گمانه زنی هایی نیز همراه شد و حتی نام حاج سعید حدادیان و یا برخی‌ مداحان‌ شهرستان‌‌ نیز به میان آمد.

اما اصل ماجرا چیست؟

حاج سعید کرمعلی در گفت و گو با عقیق درباره جزئیات این حادثه گفت: پنج شنبه شب فردی ناشناس با شلیک چند گلوله یکی‌از جوانان‌ ماهشهر‌که‌محرمها‌دردسته‌زنجیرزنی‌مداحی‌میکرد،به نام سجاد حیدری را در مغازه‌خود به قتل رساند. پس از این حادثه برخی‌ازرسانه‌های‌محلی‌وخارجی در فضای مجازی با انتشار عکسی از این جوان‌ اعلام کردند مداح مشهور به قتل رسید.

این مداح اهل بیت در ادامه افزود: پس از انتشار این خبر و گمانه زنی های نادرست، برخی از دوستان مداح و هیئتی پیگیر ماجرا بودند و تماس هایی را هم با من داشتند.

مداح هیئت فاطمیون ماهشهر درباره علت این ماجرا گفت: آن طور که‌از منابع‌ذیربط‌اعلام شده هنوز علت و انگیزه این ماجرا مشخص نشده و مقامات قضایی و امنیتی پیگیر ردیابی علت‌وعاملان این قتل هستند.

وی در پایان افزود : انتشار اینگونه خبرها در رسانه های معاند آن هم در آستانه ماه محرم قطعا یک شیطنت رسانه ای است. و نکته‌‌ آخر اینکه‌ مردم‌ شریف‌ ماهشهر‌ و خوزستان‌ درخواست‌ دارند که‌ مسئولان‌‌ اجرایی‌ و قضایی‌ نسبت‌ به‌ امنیت‌ این‌ استان عزیز و شهید پرور‌ سریعاً‌ اقدامات‌ ضرب‌الاجلی‌ را اعمال‌ نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین