عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
آیت الله جاودان، استاد اخلاق در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در پیامی به مردم ایران توصیه هایی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری1400بیان کردند.

عقیق:متن پیام حجت‌الاسلام جاودان نیز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

ما در انتخابات گذشته اشتباه داشته‌ایم و نتیجه انتخاب غلط را در این دوران‌های سخت اخیر چشیده‌ایم. مردم ایران به ویژه اقشار کم برخوردار، عذابی سخت و روزهایی تلخ گذراندند که برخی مسئولان از آن تلخی‌ها خبر هم نیافتند چه برسد که آن‌را بچشند. آن اشتباه با یک اشتباه بزرگتر یعنی عدم شرکت در انتخابات جبران نمی‌شود؛ بلکه حتما باید در انتخابات حضور داشته باشیم و بیشتر دقت کنیم. 

انتخابات، تعیین سرنوشت ما، به دست‌ خودمان و وظیفه‌ای دینی، ملی و سیاسیست. من فکر می‌کنم در میان کاندیداها افراد لایق و شایسته حضور دارند، لکن عاجزانه به محضر این بزرگواران عرض می‌کنم اگر بتوانید ،خودتان در میان خودتان، یک نفر قوی‌تر، کارآزموده‌تر و امتحان پس‌داده‌تر انتخاب کنید و به نفع او کنار روید، کاری همچون شهادت انجام داده‌اید. مثل اینکه بچه‌های ما بر روی مین می‌رفتند؛ تکه پاره می‌شدند تا راه دیگران باز بشود.

عرض دوم به محضر آقایان، به عنوان بزرگتر سنی، این است که از اولین روز، ستادها و اطرافیانتان را به دقت مراقبت کنید. زیرا بسیاری از اشتباهات گذشته، از این نقطه شروع شده است. معصوم یکیست و همه در معرض امتحان و اشتباه هستند بنابراین هرلحظه با چشمی باز به همه اطرافتان بنگرید.

از فضل خداوند امیدواریم که آنچه بهتر است نصیب ملت بزرگ و صبور ایران کند. امتحان سختی در پیش است که مرحله اول پیروزی در این امتحان با شرکت هر چه بیشتر شما و کوشش و تشویق دیگران برای شرکت در اصل انتخابات، و مرحله دوم پیروزی با انتخاب اصلح و احسن، ان شاءالله به قبولی خواهد رسید.

امیدواریم که خداوند متعال مدد و کمک خاص فرمایند و در این امتحانات ملت بزرگ ایران، سربلند بیرون بیاید و دشمنان مأیوس و سرشکسته بشوند. ان شاءالله الرحمن

محمدعلی جاودان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین