عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
به همت حرم حضرت معصومه(س)؛
مسئول اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: ۲۰۰ برنامه هم زمان با دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) اجرا خواهد شد.

عقیق:سید جلال عطایی مسئول اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه (س) در رادیو گفتگو با اشاره به برنامه‌های حرم حضرت معصومه در دهه کرامت اظهار داشت: برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در ایام دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل‌بیت (ع)» برگزار می‌شود.

وی از برگزاری پنجمین جشنواره مردمی کرامت خبر داد و عنوان کرد: پنجمین جشنواره مردمی کرامت در چهار بخش شامل مسابقه بزرگ «حدیث کرامت» که با همکاری اعتاب مقدس ایران، حوزه علمیه خواهران، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اتحادیه انجمن‌های اسلامی برگزار می‌شود که ویژه کودکان، نوجوانان و عموم می‌باشد.

مسئول اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه از برگزاری ۲۰۰ کاروان شادی در سطح کشور با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همزمان با دهه کرامت خبر داد و افزود: این کاروان‌ها شامل اجرای سرود، تواشیح و شعرخوانی است.

وی برگزاری جشن «فدای دخترم» را از دیگر برنامه‌های آستان حضرت معصومه (س) در دهه کرامت عنوان کرد و گفت: این برنامه در فضای مجازی آستان برگزار می‌شود.

عطایی در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه‌های آستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شوند افزود: تا پایان دهه کرامت همه روزه بعد از نماز مغرب و عشا سلسله سخنرانی‌ها، شعر خوانی‌ها در محافل معنوی در آستان با حضور زائران حرم و مجاوریان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین