عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۵۵۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
گفت و گوی عقیق با حاج مهدی آصفی مداح و پیرغلام اهل بیت(ع)
« اصلی ترین مساله امروز کشور اقتصاد است. امیدواریم رییس جمهور منتخب با برنامه ریزی صحیح و مبتنی بر نظر دلسوزان و کارشناسان معیشت مردم را که در اسن  سال های اخیر آسیب جدی دیده سرو سامان بدهد.

رای دادن حق مردم استعقیق: حاج «مهدی آصفی» در گفت وگو با عقیق درباره حضور با شکوه مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : « مردم درباره همه چیز آگاهی دارند و مصلحت کشور را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند. باید قدر این مردم را دانست چون در عرصه های مختلف ثابت کردند پای آرمان انقلاب اسلامی و ارزش هایش ایستاده اند. در طول دوره های مختلف از دفاع مقدس تا بحرانی ترین عرصه ها مردم بوده اند و سرنوشت اصلی را آنان مشخص کردند. مردم محور اصلی انقلاب اسلامی هستند و این مردم بودند که انقلاب اسلامی را رقم زدند و به پشتوانه امام خمینی(ره) شاه ظالم را سرنگون کردند. مسئوولان و همه آنهایی که جایگاهی در این کشور دارند باید این موضوع را در نظر داشته باشند و حواسشان را به وظایف شان جمع کنند. چون کوچکترین اهمال و کم کاری باعث مدیون شدنشان به مردم و شهدا می شود.»

این پیرغلام اهل بیت(ع) درباره اولویت های رییس جمهور برگزیده گفت: « اصلی ترین مساله امروز کشور اقتصاد است. امیدواریم رییس جمهور منتخب با برنامه ریزی صحیح و مبتنی بر نظر دلسوزان و کارشناسان معیشت مردم را که در اسن  سال های اخیر آسیب جدی دیده سرو سامان بدهد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین