عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
حسین محمدی «مدیرعامل سامانه تکیه»:
مدیرعامل «سامانه تکیه» از رونمایی بانک جامع سخنرانی‌ها کشور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش عقیق، حسین محمدی «مدیرعامل سامانه تکیه» وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی طی گفتگویی با روابط عمومی این سازمان اظهارداشت: سایت تکیه که این روزها بیشتر به‌عنوان «سامانه پخش زنده هیئت‌های مذهبی» شناخته می‌شود با هدف تأمین نیاز محتوای مذهبی و فرهنگی مخاطبان به دنبال ایجاد بانک اطلاعات کامل سخنرانان کشور است.

وی با بیان اینکه این بانک هم‌اکنون در حال گردآوری است، تصریح کرد: در گام اول سخنرانی‌های حجج اسلام و آیات عظام حسین انصاریان، علیرضا پناهیان، ناصر رفیعی، محمد ناصری، مصباح یزدی، سید عبدالله فاطمی نیا، صفایی حائری، بهجت، آقا مجتبی تهرانی و استاد طاهرزاده در این سامانه بارگذاری شده است و تا ماه‌های آینده به کمال و بلوغ خود خواهد رسید.

محمدی با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام شده با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانلود و استفاده از هرکدام از محصولات تکیه برای مخاطبان کاملاً رایگان است و هزینه‌ای بابت اینترنت پرداخت نخواهند کرد، گفت: مردم می‌توانند مداحی و سخنرانی مورد علاقه خود را بدون کم شدن حجم اینترنت از تکیه دریافت کنند. این مزیت فرصت بسیار خوبی برای هیئت‌های مذهبی، سخنرانان و مداحان هستند که با بارگذاری محتواهای خود در تکیه، آنان را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهند.

مدیرعامل پلتفرم تکیه با بیان اینکه در کنار بانک جامع سخنرانی، بانک جامع مداحی نیز در همان سامانه در حال ایجاد است افزود: روند بارگذاری فایل‌های صوتی و تصویری مداحی‌های کشور قریب یک سال است که در حال انجام است و مخاطبان می‌توانند با قابلیت جستجوی نام مداح، مناسبت، سال، سبک، شعر و... به راحتی به نوحه یا مولودی مدنظر خود دست یابند. این آرشیو بازه زمانی قابل قبولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا فایل‌های یک مداح را از ابتدای فعالیت تاکنون یک جا در اختیار داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سایت تکیه هم اکنون با نشانی tekye.net در اختیار مخاطبان است که در آینده‌ای نزدیک پوسته جدید و همچنین نرم‌افزار آن رونمایی خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین