عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد مبارک الاقصی نامه‌ای نوشت.

عقیق:حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به شیخ عکرمه صبری(دام عزه) خطیب مسجد مبارک الاقصی نامه‌ای نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

برادر مومن و مجاهد جناب آقای شیخ عکرمه صبری(دام عزه) خطیب مسجد مبارک الاقصی و رئیس هیات عالی اسلامی قدس

سلام علیکم

ابتدا پیروزی بزرگ ملت فلسطین که در سایه وحدت و همدلی جامعه فلسطینی بر دشمن غاصب صهیونیستی حاصل شد را بر همه امت اسلام، ملت مقاوم فلسطین و جنابعالی تبریک می‌گویم.

 این بار با لطف خداوند متعال ملت فلسطین به صورت ید واحده در صیانت از آرمان مقدس فلسطین و نیز هویت دینی و تاریخی خود و قدس شریف قیام کرد و با استقامت و پایداری منبعث از قرآن مجید حماسه‌ای شگفت را افرید. حماسه‌ای که دشمنان اسلام و بشریت را به خاک مذلت نشاند و نابودی و زوال صهیونیست و آمریکای جنایتکار و همپیمانانشان را نوید بخشید.

مجاهدت‌های عالمانی مومن چون شما را که در جهادی مستمر، ملت فلسطین و خصوصا جوانان را در جهت عمل به تکلیف دینی در حفظ ارزشمندترین هویت تاریخی و دینی فلسطین یعنی حرم شریف قدس به عنوان نخستین قبله مسلمین و معراج پیامبر اعظم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، هدایت می‌کنند، ارج می‌نهیم و خالصانه خدمتگزار و دعاگویتان هستیم.

باری آزادی قدس و فلسطین، همزاد با آغاز نهضت و انقلاب اسلامی همواره به عنوان یک اصل پایدار، در صدر خواسته‌ها و ادعیه ملت و علمای ایران با زعامت حضرت امام خمینی قدس سره و حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته بوده و هست و پیمان آنان با قدس شریف و شما پیشروان آزادی آن ناگسستنی است چه اینکه در این راه شهدای بزرگ مجاهدی چون قاسم سلیمانی نثار کرده‌اند.

و اینک با سربلندی اعلام می‌داریم در طول این سال‌های پر حادثه در جهان اسلام و منطقه، هیچ چیز به اندازه پیروزی ملت بزرگ فلسطین بر رژیم غاصب سفاک اسرائیل در جنگ «سیف القدس» ، قلوب امت را مجتمع و خرسند نکرده است.

فرصت را مغتنم شمرده و از جنابعالی برای سفر به ایران دعوت می‌کنم و موجب خوشحالی است تا در مسجد مقدس جمکران در شهر مقدس قم میزبان شما باشیم.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین