عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
داود میرباقری و بازیگرانش فیلمبرداری سریال "سلمان فارسی" را به خرابه‌های شام رسانده‌اند؛ مجموعه‌ای که قرار است سال ۱۴۰۵ پخش شود.

عقیق:پس از اینکه با پایان سال 1399، فیلمبرداری بخش اعظم فصل دریایی‌ها در شاهرود به پایان رسید، با آغاز سال 1400، فیلمبرداری بخش دیگری از این سریال فاخر تلویزیونی در شهرک سینمایی نور از سرگرفته شد.

در این بخش، پس از ساخت دکورهای خرابه‌های شام، فیلمبرداری در این دکورها در حال پیش‌روی است.

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , سیمافیلم ,

همچنین از ابتدای سال جاری، گروه سازنده سریال "سلمان فارسی" به منظور لوکیشن‌یابی به چند کشور از جمله لبنان، سوریه، ترکیه و ارمنستان سفر کردند تا بعد از ارزیابی نهایی و با در نظر گرفتن همه جوانب، سفرهای خارجی به منظور تکمیل فصل بیزانس سریال در سال جاری پیش می‌رود.

همزمان و به موازات فیلمبرداری در شهرک سینمایی نور و ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی، ساخت دکورهایی در منطقه آبسرد دماوند نیز آغاز شده است.

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , سیمافیلم ,

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری، فیلمبرداری بیزانس به اتمام می‌رسد و فیلمبرداری فصل ایران دوران ساسانی آغاز خواهد شد.

سریال "سلمان فارسی" که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد، سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند. فیلمبرداری این سریال، اواخر آذر 1398 در کویر شهداد کرمان آغاز شد و با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی به هفدهمین ماه ساخت خود رسیده است.

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , سیمافیلم ,

سریال "سلمان فارسی" به سفارش مرکز سیمافیلم و توسط مؤسسه زلال فیلم ساخته می‌شود. تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران و همچنین چند بازیگر خارجی جلوی دوربین رفته‌اند.

بقیه تصاویر را اینجا ببینید:

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , سیمافیلم ,

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , سیمافیلم ,

 
منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین