عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
دانلود سریال ایرانی سال 1400 شبکه نمایش خانگی، جدید ترین سریال های ایرانی از سریال جیران حسن فتحی تا سریال میدان سرخ ابراهیم ابراهیمیان بهترین گزینه‌ها برای دانلود سریال ایرانی کدامند؟

سریال‌های متنوع دانلود کنید تا بیشتر لذت ببرید!

طبیعتاً اگر شما جزو دسته‌ی علاقمند به تماشای سریال ایرانی باشید تمامی سریال‌های در حال پخش تلویزیون را به صورت همزمان دنبال خواهید کرد، از آنجا که سریال‌های نمایش خانگی هم در روزهای خاصی منتشر می‌شوند، بهتر است چند سریال را به صورت همزمان دنبال کنید. به علاوه اگر تنها به یک ژانر خاص اکتفا کنید ممکن است خسته شوید، بنابراین سریال‎‌ها را با تنوع انتخاب و دانلود نماپید.

جدیدترین سریال ایرانی نمایش خانگی کدام است؟

سرعت تولید سریال بری پخش در شبکه‌ی نمایش خانگی به حدی زیاد است که همیشه یک گزینه‌ی جدید برای معرفی سریال وجود دارد. به طور قطع سریال‌های مثل آقازاده، ملکه گدایان، قورباغه و.... به دلیل تبلیغات گسترده‌ای که داشته‌اند، معرف حضور شما هستند. برخی از دیگر سریال‌های جذاب نمایش خانگی که می‌توان از آن‌ها به عنوان یک سریال ایرانی خیلی خوب نام برد عبارت هستند از:

دانلود سریال میدان سرخ

اگر بخواهیم این سریال خانگی را به صورت کلی برای شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم بهتر دیدیم به بازیگران سرشناس آن اشاره‌ای نماییم تا شوق دیدن این سریال خانگی زیبا را در شما دو چندان کنیم حمید فرخ ‌نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، آرمین رحیمیان و امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان از بازیگران دوست داشتنی که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. ترجیح ما بر این بود که با تماشای این فیلم به موضوع آن دست یابید تا طعم دیدن این سریال را به بهترین نحو بچشید اما بهتر است بدانید که موضوع این سریال اکشن بوده و مخاطبان خاص خود را دارا می‌باشد. دانلود سریال میدان سرخ خالی از لطف نیست زیرا کارگردان معروف ابراهیم ابراهیمیان این سریال را در کنار تهیه کننده معروف کشورمان یعنی آقای جواد نوروز بیگی ساخته است. قلم زیبا و روان خانم سارا سلطانی و آقای علی مسعودی نیا را در این سریال تجربه خواهید کرد. مهمتر از همه تیتراژ پایانی این کار اثر ماندگار فرزاد فرزین است.

◉ بازیگران سریال میدان سرخ

حمید فرخ ‌نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، آرمین رحیمیان و امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان

 

مزیت‌های تماشای فیلم و سریال

از آن‌جا که شخص در فرایند تماشای فیلم و سریال، خود را به جای شخصیت‌هایی که با آن‌ها نزدیکی رفتاری دارد، می‌گذارد، علاوه بر گذران وقت و سرگرمی، به نوعی زیست‌های متفاوتی را تجربه می‌کند و بدون قرار گرفتن در معرض خطرات و مشکلات یا ... تجربه‌های ارزنده‌ای را کسب خواهد کرد. این تماشای زندگی‌های مختلف و قرار گرفتن در معرض رمز و رموز آن‌ها، به انسان دیدی بازتر از سابق اعطا کرده و موجب می‌شود تا بتواند از زوایای مختلف به مسائل بنگرد و بر حل مشکلات فائق آید.

دانلود سریال جیران

اگر به دنبال سریال‌های تاریخی و عاشقانه ایرانی هستید حتما به تماشای این مجموعه بنشینید. افرادی که به دنبال مراجع تاریخی ایرانی هستند بیشترین قشر تماشاچیان این مجموعه را تشکیل می‌دهند. با دانلود سریال ایرانی جیران ساعت‌های زیادی را پای تلویزیون خواهید نشست و گذر زمان را متوجه نخواهید شد چون این سریال تماشاچی را به عمق تاریخ ایران یعنی زمان ناصر الدین شاه می‌برد ناصرالدین شاه در این سریال عاشق و دلباخته جیران می‌شود و ماجراهای عاشقانه زیادی در این بین رقم می‌خورد. این سریال بالغ بر سی بازیگر معروف و مشهور دارد که شناخته‌ شده‌ترین آنها بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاو..هستند.شخصیت اصلی این مجموعه زنی به نام جیران است که زندگیش با ماجراهای خوب بد زیادی به همراه است. این شخصیت در دوران ناصرالدین شاه حضور پررنگی داشته اما در این سریال کمی با خیال در هم آمیخته شده تا شکل جدیدی از زندگی این زن به نمایش گذاشته شود.

◉ بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی

 

داستان سریال جیران

جیران یکی از زنان دربار ناصرالدین شاه است که در واقعیت تاریخ وجود داشته و ما اینجا با قصه‌ای که حتماً آمیخته به خیال خواهد بود، زندگی پر فراز و نشیبش را روایت خواهیم کرد. علاوه بر جیران تعداد زیادی از شخصیت‌های قصه واقعی هستند و در آن دوره زندگی کرده‌اند.

او درباره شخصیت‌های تاریخی که قرار است در سریال «جیران» به آنها پرداخته شود، گفت: «ناصرالدین شاه، جیران، میرزا آقاخان نوری صدراعظم ایران بعد از امیرکبیر، ملک‌جهان خانم مهدعلیای ایران، ملک‌زاده خواهر ناصرالدین شاه، گلین، تاج‌الدوله، شکوه السلطنه و ستاره خانم زنان عقدی ناصرالدین شاه و همچنین عده‌ای از رجال و نسوان اوایل عهد ناصری از جمله خدیجه همسر محمد شاه، از شخصیت‌هایی هستند که در سریال «جیران» به آنها پرداخته می‌شود.»

این سریال جیران با موضوع عاشقانه به قلم نویسنده معروف کشورمان احسان جوانمرد نوشته شده است که نشان‌دهنده نبوغ این هنرمند سرشناس کشورمان دارد. کارگردان ماهر و جسوری به نام حسن فتحی که در کنار کارگردان بزرگ علیرضا شجاع نوری این سریال جیران را به مرحله دانلود سریال ایرانی جیران رسانده‌اند. حتما این سریال ماندگار را دنبال کنید چون لحظات خوشی را با تماشای آن در کنار خانواده تجربه خواهید نمود.

 

 

کافر نام جدیدترین سریال به کارگردانی حامد عنقا است که احتمالاْ کمتر کسی از آن اطلاع دارد؛ چراکه تاکنون از این سریال حرفی به میان نیامده است، اما عوامل سریال کافر در حال تکمیل شدن هستند. با دانلود سریال کافر بار دیگر با داستانی عاشقانه ژانر درام همراه خواهید شد که بخش اعظم جذابیت آن به کارگردانی حامد عنقا باز می‌گردد. به طور قطع دانلود سریال کافر همچون آقازاده و سریال‌های جذاب ساخته‌ی حامد عنقا طرفداران بسیار زیادی خواهد داشت.

اگر چه سه مورد فوق تنها فیلم و سریال‌های ایرانی نمایش خانگی نیستند، اما با قاطعیت می‌توان گفت سه مورد از بهترین‌ها به شمار می‌روند. بنابراین دیگر برای دانلود سریال ایرانی گزینه‌های خوبی در اختیار دارید تا بتوانید ساعتی جذاب را در کنار دوستان یا خانواده‌تان تجربه کنید.

اگر مایلید سریال را باکیفیت ببینید، بهترین مرجع دانلود را انتخاب کنید!

 در حال حاضر تعداد وبسایت‌هایی که در زمینه انتشار فیلم و سریال یا موسیقی فعالیت می‌کنند، بسیار زیاد شده است. لذا می‌بایست برای دانلود و تماشای سریال‌ها یاکیفیت بالا رسانه‌ها و وبسایت‌های معتبر و مفید را شناسایی کنید. لذت تماشای یک فیلم در دیدن تصاویری باکیفیت از آن خلاصه می‌شود، پس نسبت به مرجع دانلود خود حساس باشید. اما آیا می‌دانید برترین مرجع انتشار فیلم و سریال چه نام دارد؟

دانلود سریال ایرانی، فقط و فقط از غرب ملودی

 یکی از بهترین رسانه‌ها که کاملاْ مطابق با قوانین جهوری اسلامی فعالیت می‌کند، وبسایت غرب ملودی می‌باشد. غرب ملودی به عنوان یک وبسایت کاملاْ تخصصی در زمینه انتشار فیلم و سریال پخش نمایش خانگی آن‌ها با کیفیتی بالا ارائه می‌کند تا مخاطب از تماشای آنلاین یا غیرآنلاین سریال لذت کافی را ببرد. غرب ملودی گزینه‌ی بسیار خوبی برای تمام زمان‌هایی است که از بی حوصلگی حتی نمی‌دانید کدام فیلم را به تماشا بنشینید، زیرا در این وبسایت گزینه‌های انتخابی بسیار زیادی وجود دارد.

برای دانلود سریال ایرانی در ژانرهای مختلف عاشقانه، کمدی، درام، جنایی و... تنها کافی است به غرب ملودی ورود کنید تا تنها با یک کلیک دانلود و تماشا نماپید. این وبسایت به جهت سرعت بالایی که دارد بسیار مورد توجه مخاطبان خود قرار گرفته است، بنابراین شما هم از انتخاب این مرجع پشیمان نخواهید شد.

 کلام آخر

تماشا و دانلود فیلم از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب غرب ملودی به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت غرب ملودی شوید، قسمت اول یک سریال ایرانی را دانلود کنید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید...

 

نکته: این مطلب به عنوان رپرتاژ در عقیق منتشر شده و مسئولیت محتوای آن با این مجموعه نیست/


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین