عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه‌ای به رحمانی فضلی فرمانده ستاد ملی کرونا درخواست کرد تا سریعا سفر‌های زمینی و هوایی ترکیه به مدت یک هفته متوقف شده و اتباع کشور ترکیه که قصد ورود یا خروج از ایران را دارند با انجام تست کرونا و اطمینان از سلامتی آن‌ها امکان تردد دهند.

عقیق:دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه‌ای به رحمانی فضلی فرمانده ستاد ملی کرونا درخواست کرد تا سریعا سفر‌های زمینی و هوایی ترکیه به مدت یک هفته متوقف شده و اتباع کشور ترکیه که قصد ورود یا خروج از ایران را دارند با انجام تست کرونا و اطمینان از سلامتی آن‌ها امکان تردد دهند.

بی‌توجهی وزیر کشور به نامه وزیر بهداشت برای بستن مرزهای ترکیه

با گذشت بیش از دو روز از نامه مذکور، هیچ خبری از رحمانی فضلی نیست و با هجوم مسافران از مرز‌های ترکیه به داخل کشور، کرونای انگلیسی به صورت خاموش در حال ابتلای بیش از پیش مردم ایران است.

نکته قابل تامل اینکه در چنین شرایطی بیشترین محدودیت ها درباره سفر به اماکن زیارتی و عتبات عالیات انجام می شود ، به نحوی که ستاد کرونا در اوایل تعطیلات نوروز سفر به عراق با داشتن ویزا را نیز ممنوع اعلام کرد و هفته گذشته نیز در ایام نیمه شعبان سفر به قم جمکران ممنوع شد و واکنش هایی را از سوی برخی چهره ها از جمله استاد حسین انصاریان و حجت الاسلام پناهیان در پی داشت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین