عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۵۹۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
حجت الاسلام زائري:
جشن ميلاد حضرت سيدالشهدا عليه السلام با سخنرانی حجت الاسلام زائری در حسينيه باب الحوائج قمر بني هاشم شهرك ابوذر سوهانك برگزار شد.

عقیق:جشن ميلاد حضرت سيدالشهدا عليه السلام در حسينيه باب الحوائج قمر بني هاشم شهرك ابوذر سوهانك برگزار شد.


حجت الاسلام زائري به عنوان سخنران اين جشن با اشاره به عباراتي از زيارت جامعه ائمة المؤمنين اظهار داشت:


ما باور داريم كه اكنون در همان زمان ميلاد سيدالشهدا و در همان حال و هواي جشن و سرور مدينه حضور داريم و با شركت در اين جلسه داريم به پيامبر خدا و اميرمؤمنان و حضرت زهرا عليهم السلام تبريك مي گوييم.


وي با اشاره به موضوع نيت و نقش آن در قبول اعمال گفت: مهم نيست كه كجا هستيم و در چه زماني زندگي مي كنيم، بلكه آنچه اهميت دارد موضع فكري و اعتقادي و نيت قلبي ماست كه اعمال ما را شكل مي دهد.


وي افزود: عقيده ما اين است كه خداوند با مودت و محبتي كه از رسول خدا و اهل بيتش در دلهاي ما قرار داده وجود ما را به ولايت آنها گره زده و به همين سبب شادي ما از شادي ايشان و اندوه ما از اندوه ايشان است و بايد خدا را همواره شكر كنيم كه معيار خوشحالي و ناراحتي ما را خوشي و غم اولياي خود قرار داده است.


همچنين در اين مراسم جشن كربلايي محمد پورعباسيان به مديحه سرايي و منقبت خواني پرداخت و کربلایی جواد پورعباسيان و کربلایی مهدي صومي نيز اشعار و سرود در شادباش جشن ميلاد امام حسين عليه السلام قرائت كردند.


مراسم جشن اين حسينيه دو شب ديگر نيز به مناسبت ميلاد خجسته امام سجاد عليه السلام و زادروز فرخنده قمربني هاشم ادامه خواهد داشت. 

 

در ادامه تصاویری از این مراسم را می بینید:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین