عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
درب شیشه ای یکی از بهترین درب ها برای زیبا سازی و نیز شیک کردن ساختمان است. امروزه این مدل، در ساختمان های مدرن کاربردهای زیادی دارد. آن ها باید به گونه ای ساخته شوند تا افراد را از نیروهای خارجی و تاثیرات انسانی محافظت خوبی به عمل آورده و از آن به خوبی استفاده شود.

عقیق:درب شیشه ای یکی از بهترین درب ها برای زیبا سازی و نیز شیک کردن ساختمان است. امروزه این مدل، در ساختمان های مدرن کاربردهای زیادی دارد. آن ها باید به گونه ای ساخته شوند تا افراد را از نیروهای خارجی و تاثیرات انسانی محافظت خوبی به عمل آورده و از آن به خوبی استفاده شود. امروزه این نوع درب ها توسط شرکت های گوناگونی ساخته شده و به بازار عرضه می گردند. هنگام خرید و انتخاب آن ها باید نکات مهمی را در نظر گرفته تا بهترین مدل ممکن را خریداری کنید. درب های نوع شیشه ای امکان عبور دادن نور را از خود داشته و نور های مصنوعی دلپذیری هستند. امروزه شرکت های مختلفی در زمینه تولید درب شیشه ای فعالیت کرده و این محصولات را با قیمت های گوناگونی به بازار عرضه می کنند.

نکات طلایی خرید درب شیشه ای

مزیت های مختلف درب های از نوع شیشه ای چیست؟

این نوع از درب ها فواید مختلفی دارند، که موجب ترغیب بسیاری به خرید آن ها می شوند. جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی سرمایشی در فصول گرم و سرد سال یکی از مزایای مثبت آن ها است.  اصطکاک بسیار پایین آن یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت درب های شیشه ای به حساب می‌آید. صدا باز و بسته شدن در این درب بسیار پایین است که هیچ نوع آلودگی صوتی برای ساکنین ایجاد نمی‌کند. درب شیشه‌ای اتوماتیک با هر نوع دکوراسیونی سازگار است.  این ویژگی خاص سبب افزایش محبوبیت‌ این این درب‌ها میان دکوراتور‌‌های حرفه‌ای شده است.

از دیگر مزایای درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • سادگی در باز و بسته شدن
  • فراوانی قطعات یدکی
  • مقرون به صرفه بودن استفاده از درب شیشه‌ای

نکات طلایی خرید درب شیشه ای

درب های تلسکوپی و بازویی به چه صورت ساخته شده اند؟

درب های تلسکوپی نوع شیشه‌ای یکی دیگر از انواع این مدل از درب ها است که طرفداران زیادی دارد. این مدل درب‌ها از شش قسمت تشکلیل شده‌اند و معمولا به صورت افقی بالا و پایین می شوند. این نو مدل نسبت به دیگر درب های شیشه ای از امنیت بالاتری برخوردار بوده و باعث اطمینان خاطر بسیاری از کاربران می گردند. همچنین از عملکردی بسیار سریع‌تر نسبت به مدل‌های دیگر دارند.

دیگر مدل درب‌های شیشه‌ای درب بازویی است. درب بازویی که به آن درب لولایی نیز گفته می‌شود، به راحتی در مکان‌های مختلف نصب می‌گردد. همچنین به آن سوئینگ نیز گفته شده و بهترین گزینه برای خانه‌هایی نیازمند بازسازی است. از نظر هزینه نیز درب سوئینگ قیمتی بسیار کمتر از دیگر هم نوعان خود دارد.

درب های اتوماتیک شیشه ای از چه قطعاتی ساخته شده اند؟

این نوع از درب ها از قطعات مختلفی تشکیل شده، که با همدیگر تفاوت دارند. ریل درب های نوع شیشه ای یکی از قطعات آن بوده که به صورت معمول از جنس آلومینیوم ساخته شده است. جزو یراق آلات درب بوده که معمولا با رنگ نقره ای به بازار عرضه شده و بر حسب سلیقه افراد در رنگ های مختلفی مانند کوره ای، طلایی و رنگ های دیگر نیز ساخته می شوند. موتور یکی از اجزای درب های نوع شیشه ای بوده و در دو مدل انکوردار و ساده به بازارهای مختلف عرضه می گردند. کنترل باکس نیز یکی دیگر از قطعات این نوع درب ها است، که دستورات گوناگون را به وسیله ریموت و سنسورهای چشمی دریافت کرده و سپس به موتور منتقل می کند. غلتک ها یکی دیگر از قطعه های یک نوع درب شیشه ای بوده که لت های موتور را به حرکت در می آورند. کاور نیز یکی دیگر از اجزای درب های نوع شیشه ای بوده که کلیه قطعات را می پوشاند.

اپراتور درب های نوع شیشه ای به چه صورت ساخته شده اند؟

به جعبه ای که موتور و اجزای مختلف در آن قرار داشته و لت های شیشه ای بر روی آن سوار می شوند، اپراتور گفته می‌شود. این قطعه ها معمولا توسط شرکت های مختلف داخلی و خارجی در کشور تولید می گردند. برای ساخت آن ها از یک موتور الکتریکی هوشمند استفاده می‌شود که دستورات مختلف را از چشمی حساس به حرکت یا به صورت دستی دریافت می‌کنند. موتور با استفاده از تسمه دو براکت را به حرکت در می‌آورد و براکت‌ها مانند دو بازو دو لنگه درب را باز کرده یا می‌بندند. این اپراتور ها در واقع جزئی از درب های اتوماتیک‌اند.  و در سه حالت خودکار، توقف باز و بسته کار‌می‌کنند.

جمع بندی

امروزه درب های شیشه ای یکی از اجزای اصلی ساختمان های مدرن بوده و استفاده های زیادی از آن ها می شود. مزیت های مختلفی این نوع درب ها دارند، که موجب تشویق بسیاری از افراد به خرید آن ها می گردند. جلوگیری کردن از تلف شدن سرما و گرما در فصل های سرد و گرم سال یکی از فایده های مثبت این نوع از درب ها است. به دلیل اینکه درب های شیشه ای با هر دکوراسیونی سازگار هستند،

تمامی این مزایا تنها زمانی برای شما فراهم می‌آید که درب شیشه‌ای خود را از یک شرکت کاملا معتبر با قطعات استاندارد تهیه کنید. دیاکو دور یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید درب های شیشه ای است و تمامی قطعات این دسته از درب‌ها را با بالا‌ترین کیفیت برای شما فراهم می‌آورد.  برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به نشانی اینترنتی  diakodoor.com مراجعه کرد. 

نکات طلایی خرید درب شیشه ای


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین