عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

صبح امروز به همت بنیاد دعبل در فرهنگسرای تهران برگزار شد
همزمان با روز شهدا و هفته منابع طبیعی ، مراسم کاشت نهال به یاد شهدای مداح و پیرغلامان ، صبح امروز (یکشنبه) در فرهنگسرای تهران برگزار شد. در این مراسم که به همت بنیاد دعبل خزاعی و با حضور جمعی از مداحان و پیرغلامان برگزار شد ، ۲۵ اصله نهال مثمر به یاد شهدای مداح و پیرغلامان کاشته شد.

عقیق: همزمان با روز شهدا و هفته منابع طبیعی ، مراسم کاشت نهال به یاد شهدای مداح و پیرغلامان ، صبح امروز (یکشنبه) در فرهنگسرای تهران برگزار شد.

در این مراسم که به همت بنیاد دعبل خزاعی و با حضور جمعی از مداحان و پیرغلامان برگزار شد، ۲۵ اصله نهال مثمر به یاد شهدای مداح شهیدان داود عابدی، مجید سیب سرخی، غلامعلی رجبی، مرتضی کریمی، ابراهیم هادی، حسن شیخ‌آذری، بهرام مهرداد و حسین معز غلامی و به یاد پیرغلامانی مانند حاج اکبر بازوبند، حاج مهدی آصفی، حاج اصغر زنجانی، حاج غلامرضا سازگار، حاج رضا موید خراسانی و حاج علی انسانی و همچنین خانواده پیرغلامان مرحوم حاج علی آهی، حاج نادعلی کربلایی، حاج محمد کوثری و حاج فیروز زیرک کار در این بوستان کاشته شد.

حجت الاسلام باباخانی رییس تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، حاج محسن طاهری مدیرعامل خانه مداحان، حاج حسین هوشیار مداح اهل بیت و رییس فرهنگسرای تهران، سعید غضنفری مدیرعامل بنیاد دعبل ، حاج اکبر بازوبند و حاج زهیر سازگار از چهره های حاضر در این مراسم بودند.

گفتنی است این نهال های مثمر به همت بنیاد علوی برای همراهی مداحان اهل بیت در طرح  درختیاری در این بوستان کاشته شد و قرار است عواید حاصله صرف رسیدگی به محرومان شود.

در قالب طرح درختیاری ، یک میلیون نهال مثمر توسط گروه های جهادی در سراسر کشور کاشته می شود .

عقیق: در ادامه تصاویر این برنامه را می بینید:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین