عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
مدیر پروژه ستاد بازسازی عتبات مطرح کرد:
با توجه به شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال ۱۳۹۹ فعالیت های ساخت و ساز صحن عقیله«حضرت زینب(س)» در کربلا با ۱۲ درصد پیشرفت در حال پیگیری است.

عقیق:ساخت صحن حضرت زینب (س) که بیشتر با عنوان صحن عقیله شناخته می‌شود، از ابتدای سال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزهای دو کشور تا حد نسبتاً زیادی متوقف شد. اما مهندسان و کارفرمایان در این پروژه تمام همت و تلاش خود را به کار بستند تا از مدت زمان بهره برده وبا تعداد افراد محدودی که در آنجا حضور دارند پروژه را هدایت کنند.


مهندس محمدجواد گل محمدی مدیر پروژه ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پروژه صحن عقیله بنی هاشم گفت: تعدادی پروژه در کربلا در حال انجام است که صحن عقیله بنی هاشم یکی از آنها است.

وی ادامه داد: با ۱۲ درصد پیشرفتی که امسال پروژه داشته است، فعالیت‌های عمرانی این صحن تا ۴۰ درصد رشد کرده است. در سازه‌های این پروژه ما اسکلت و استخوان بندی داریم که بقیه پروژه روی آن سوار شده است. اسکلت فلزی و بتن و سازه‌ها متشکل از ستون‌، تیرها و سقف است. در حال حاضر عمده کارهای سازه با بتن و میل گرد انجام می‌شود.

مدیر پروژه فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا شش ماه اول امسال نیرویی اعزام نشد اما تعدادی از نیروهایمان در صحن حضرت زینب (س) حضور داشتند و با همان تعداد کم فعالیت‌هایمان کما بیش انجام شد. بعد از شش ماه مجوزهایی گرفته شد و اعزام برای انجام فعالیت‌ها انجام شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین