عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کتاب «خون دلی که لعل شد» را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند.

عقیق:انتشارات انقلاب اسلامی کتاب خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سیّد علی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)، رهبر معظّم انقلاب را همزمان با ایام دهه فجر با تخفیف ویژه عرضه می‌کند. 

این اثر که «خون دلی که لعل شد» نام دارد، شامل خاطرات رهبر معظم انقلاب از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی است که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تخفیف ویژه در سایت book-khamenei.ir به مدت 10 روز عرضه شده است.

این کتاب ترجمه‌ فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» است که پیش از این به زبان عربی منتشر شده بود. نسخه فارسی این کتاب ـ «خون دلی که لعل شد»ـ برای نخستین‌بار در سال 1397 منتشر شد و تا کنون پانزده بار تجدید چاپ شده است.

کتاب حاضر، اگرچه شبیه کتاب خاطرات و داستان است امّا سرشار است از حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌ها. به تناسب هر واقعه و حادثه، درس‌ها و عبرت‌های مرتبط برای مخاطب شرح داده می‌شود و از این رو می‌توان کتاب، را حکمت‌نامه دانست که درس زندگی به جوانان می‌دهد. درس توکّل و توسّل، دینداری، صبر، مقاومت و ایستادگی، شجاعت، زهد و دنیاگریزی، پرهیز از تجمّل، همسرداری و عشق به خانواده، دلسوزی برای مردم، هوشمندی در برخورد با سختی‌ها، مدیریّت بحران، کار تشکیلاتی، مطالعه و علم‌دوستی و ... از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در این کتاب است که قابل تأمل است.

سخن اصلی کتاب، همان است که در نام این کتاب متبلور شده است. مخاطب با خواندن کتاب پی خواهد برد که با صبر و استقامت همه‌ اهداف مهم و بلند، دست‌یافتنی خواهد بود. علاقه‌مندان جهت خرید کتاب «خون دلی که لعل شد» با 42 درصد تخفیف اینجا را کلیک کنند.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین