عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
تا بیست و هشتم دی ماه ۹۹:
سوگواره نمایشی نگین شکسته، که از هشتم دی ماه در مشهد مقدس در حال اجراست، هرشب در سه سانس، میزبان عزاداران فاطمی می باشد.

عقیق:سوگواره ی نمایشی نگین شکسته، در هفتمین سال اجرای خود در مشهد مقدس، از هشتم دی ماه، هرشب در سه سانس، میزبان عزاداران فاطمی بوده و تا 28 دی ماه نیز، ادامه دارد. این برنامه که در سه سانس، در ساعت های 14:00 – 16:30 و 18:00 اجرا می شود، تاکنون، میزبان بیش از 25000 مخاطب بوده است.

عزاداری به سبک نگین شکسته
نگین شکسته، حکایت رنج ها و اتفاقات مهم تاریخی است که کم تر آن را دیده و شنیده ایم که این بار، در قالب نمایش، مخاطبان با آن روبرو می شوند.
سَدُّالابواب، حمله به خانه ی وحی، خطبه ی فدکیه، کمک گرفتن از انصار و بخش های دیگر، از جمله ی صحنه هایی است که نگین شکسته، آن را به تصویر کشیده است.
زائران و مجاوران مشهد، می توانند تا بیست و هشتم دی ماه، از طریق سایت www.aleyasin.com «بلیط رایگان» این نمایش را تهیه کرده و به تماشای این سوگواره بنشینند.
هفتمین سوگواره نگین شکسته تا بیست و هشتم دی ماه در میدان هفده شهریور، برج آسمان1، طبقه سیزدهم در حال برگزاری است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
عالی عالی عالی بود من که هنوز که هنوز دارم فیلم هاش رو نگاه می‌کنم خیلی عالی بود هرچی بگم کم گفتم دست تمام کسانی که در این کار باشکوه و ارزشمند دست داشتن درد نکنه خیلی دردناک وسوزناک بود وزیبا انگار همون جا هستی وما 9 بار رفتیم
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین