عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
پویانفر با ارائه پیشنهادی مبنی بر راه اندازی پویش یکشنبه‌های علوی گفت: در قالب این پویش و استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید برای ترویج فرهنگ علوی اقدام کنیم.

عقیق:کربلایی محمد حسین پویانفر مداح اهل بیت(ع) در حاشیه سفر به زاهدان برای برگزاری جلسه عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با دعوت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، دیداری نیز با مداحان منطقه داشت.

پویانفر در این دیدار با تببین نقش جوانان به خصوص مذهبی‌ها و هیأتی‌ها در فضای مجازی اظهارداشت: حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود فرموده است که باید هر سختی را به فرصت تبدیل کرد و شما به عنوان رزمنده‌های اصلی خط مقدم جبهه نرم انقلاب اسلامی باید در این حوزه فعال باشید.

وی افزود: در منطقه شما محرومیت بیش از نقاط دیگر احساس می‌شود اما می‌توانید همین محرومیت را به فرصت تبدیل کنید. مداحان منطقه باید جلسات روضه خانگی را احیا کنند و بدانند که یک رودخانه پر آب و خروشان از چشمه‌های فعال و جوشان تشکیل می‌شود و این جلسات روضه خانگی کمک می‌کند، جلسات هیأت‌های بزرگ جلوه بیشتری داشته باشد.

پویانفر با بیان اینکه با هم استانی‌های خود باید حسن رفتار داشته باشید، گفت: این رفتار می‌تواند ظرفیت و بستری برای درک ویژگی‌های مکتب ما را در اختیار آنان قرار دهد.

این مداح اهل بیت (ع) با ارائه پیشنهادی مبنی بر برپایی موکب‌های ساده مشابه ایام اربعین در مناسبت‌های مختلف در سطح استان گفت: انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه موجب جذب افراد و همچنین آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره اهل بیت می‌شود. جدای از این برای رفع محرومیت‌ها نیز باید حضور پرشور و مستمر در طرح‌های حمایتی و معیشتی داشته باشید.

وی در پایان با ارائه پیشنهادی مبنی بر راه اندازی پویش یکشنبه‌های علوی گفت: در قالب این پویش و استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید برای ترویج فرهنگ علوی اقدام کنیم.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین