عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
هیأت رزمندگان اسلام در قالب ستاد برگزاری اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های متعددی را همزمان با اولین سالگرد شهادت این مرد میدان که به عنوان دهه مقاومت نامگذاری شده است، برگزار می‌کند.

عقیق:هیأت رزمندگان اسلام در قالب ستاد برگزاری اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های متعددی را همزمان با اولین سالگرد شهادت این مرد میدان برگزار می‌کند.

این برنامه‌ها با قرائت دعای کمیل و ندبه با نوای کربلایی محمد حسین پویانفر و حاج میثم مطیعی در جوار مزار حاج قاسم در هفته گذشته آغاز شد و در لحظه شهادت حاح قاسم نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مومنی و مرثیه‌خوانی میثم مطیعی برگزار شد.

امشب دوشنبه ١۵ دی‌ماه نیز دو برنامه برگزار خواهد شد که یادواره شهدای دانشجو با سخنرانی حشمت‌الله قنبری و مرثیه‌خوانی حاج عباس حیدرزاده و یادواره شهدای مدافع سلامت با سخنرانی دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مرثیه‌خوانی حاج عباس حیدرزاده برگزار خواهد شد.

فردا سه‌شنبه ١۶ دی‌ماه نیز گردهمایی بانوان با سخنرانی حجت‌الاسلام علی اکبری و مدیحه‌سرایی حاج مرتضی طاهری و یادواره شهدای مراسم تشییع نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام علوی و مرثیه‌خوانی حاج مرتضی طاهری برگزار خواهد شد.

در روز چهارشنبه نیز گردهمایی یاران حاج قاسم با مرثیه‌خوانی حاج صادق آهنگران برگزار می‌شود. روز پنجشنبه نیز اجلاسیه‌ای برگزار که در آن سردار سلامی سخنرانی و سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان مرثیه‌خوانی خواهند کرد.

در نهایت روز جمعه ١٨ دی‌ماه مراسم قرائت دعای ندبه هفتگی هیأت رزمندگان اسلام با سخنرانی حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مطلق و قرائت دعا سعید حدادیان برگزار خواهد شد.

تمام این برنامه‌ها در کرمان و جوار مزار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین