عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
حجت‌الاسلام محمّد محمّدی گلپایگانی صبح امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران به نمایندگی از رهبر معظّم انقلاب، از آیت‌الله مصباح یزدی عیادت کرد.

عقیق:پس از بستری شدن حضرت آیت‌الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره) در تهران، صبح امروز حجت‌الاسلام محمّد محمّدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر معظّم انقلاب، از ایشان عیادت کرد.

محمّدی گلپایگانی در حاشیه عیادت از آیت‌الله مصباح یزدی در جمع خبرنگاران گفت: رهبر معظّم انقلاب فرمودند سلام مرا به آیت‌الله مصباح یزدی برسانید و بگویید من هر شب برای شما دعا می‌کنم. 

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی، شخصیت بزرگ، شناخته شده و از محصولات بزرگ حوزه علمیه قم است، ‌اظهار داشت: اخلاص، تواضع و ولایتمداری آیت‌الله مصباح یزدی زبانزد است.

رئیس دفتر رهبر معظّم انقلاب ادامه داد: با اینکه آیت‌الله مصباح یزدی مراتب بالای علمی دارند، نسبت به مقام ولایت بی‌اندازه متواضع، فروتن و مطیع بوده و هستند. 

محمّدی گلپایگانی یکی از صفات بارز آیت‌الله مصباح یزدی را صراحت لهجه دانست و گفت:‌ ایشان آنچه را تشخیص می‌دهند حق و درست است، با آن مراتب علمی بالای خود، بدون مجامله و ملاحظه بیان می‌کنند و از هیچ کس هم واهمه ندارند. 

گفتنی است آیت‌الله مصباح یزدی مدتی است از بیماری گوارشی رنج می‌برند.

تعداد بازدید : 39

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین