عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
با فرارسیدن ایام شهادت عزای حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، هیأت میثاق با شهدا طرح سدره خود را به منظوربرگزاری روضه‌های خانگی در شهر تهران برگزار می‌کند.

عقیق:با فرارسیدن ایام شهادت عزای حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، هیأت میثاق با شهدا طرح سدره خود را به منظوربرگزاری روضه‌های خانگی در شهر تهران برگزار می‌کند.

سنّت نیکوی برپایی روضه در منزل، از گذشته در مردم ایران وجود داشته است و برگزاری چنین مجالسی، موجب برکات فراوانی برای اهل خانه و خانواده شده و تاثیر به سزایی در تربیت فرزندان خانواده دارد. اگرچه برپایی روضه‌های خانگی منحصر به زمان خاصی نیست اما در حال حاضر و با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت در برگزاری مجالس بزرگ، این سنّت حسنه بیش از پیش مورد توجه آحاد مردم قرار گرفته است.

در همین راستا، هیات میثاق با شهدا از سال گذشته، «طرح سدره» را با هدف کمک به برپایی روضه‌های خانگی با محوریت خانواده راه‌اندازی کرده است. این طرح از طریق هماهنگی اعزام مبلغان و مداحان به منازل، برپایی روضه‌های خانگی را تسهیل می‌کند.

علاقه‌مندان برای برپایی روضه‌های خانگی می‌توانند از طریق طرح سدره، اقدام به هماهنگی سخنران و مداح کنند. برای این منظور کافی است، به شماره ۰۹۱۹۶۲۱۰۶۳۱ و یا در پیام‌رسان‌ها به نشانی @sedreh_admin  پیام ارسال کنند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
سلام علیکم بنده حاضرم در این امر بعنوان روضه خوانی وادعیه خوانی کمک کنم.09122772073
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین