عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
مستند «۲.۹۹ I Pet Goat » به منظور تفسیر و بازخوانی نمادهای انیمیشن «I, Pet Goat ۲» که به نقشه‌های آخرالزمانی در راستای «نظم نوین جهانی شیطانی» اشاره دارد، به همت مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) و با همکاری سایت وعده صادق ساخته شد.

عقیق:انیمیشن «I, Pet Goat ۲»، سال ۲۰۱۲ میلادی در سطح بین‌المللی عرضه شد و چند جایزه بین‌المللی نیز دریافت کرد. با این وجود توجه چندانی به این انیمیشن از نظر ابعاد مختلف نشد تا اینکه بعد از آتش‌سوزی کلیسای نوتردام پاریس در آوریل ۲۰۱۹ میلادی زوایای این انیمیشن مورد بررسی قرار گرفت.

انیمیشن «I, Pet Goat ۲» به لحاظ نمادشناسی و بررسی مطالعات آخرالزمانی، اهمیت بسیار زیادی دارد و به نظر می‌رسد سازندگان ن قصد دارند موضوعاتی را به صورت پنهان در افکار مخاطبان القا کنند.

در این مستند به نقشه‌های آخرالزمانی در راستای «نظم نوین جهانی شیطانی» همچون ویروس کرونا، روی کار آمدن ترامپ و اهداف نهفته در پس آن، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بحران‌های اقتصادی و امنیتی در جهان و در منطقه غرب آسیا، طرح فروپاشی آمریکا و انتقال پایتختی حکومت واحد جهانی از واشنگتن به اورشلیم پرداخته شده است.

بر همین اساس، مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج) با همکاری سایت وعده صادق به تازگی مستندی را در تفسیر و بازخوانی محققانه مضامین، نمادها و مندرجات انیمیشن کوتاه و نمادین این انیمیشن منتشر کرده است و سعی دارد تا با برملا کردن نقشه‌های دجال آخرالزمانی، نقشه راهی برای مؤمنان و آزادی‌خواهان ارائه دهد.

مستند «۲.۹۹ I Pet Goat » تفسیر و بازخوانی نمادهای این انیمیشن کوتاه است که به نحوی، برنامه دجال آخرالزمان «غربی، عبری» را نشان می‌دهد. تهیه‌کنندگان، برای جلوگیری از هرگونه پیش‌داوری، به جای ترجمه، عنوان اصلی انیمیشن را با تغییری مختصر ذکر کرده و اثر را با عنوان «I, Pet Goat ۲.۹۹» عرضه کردند تا نمادی از هوشیاری مؤمنان در شناسایی فریبکاران تمامیت‌خواه در ابعاد جهانی باشد.

برای مشاهده مستند «۲.۹۹ I Pet Goat » که نمادها و مضامین مستند «I, Pet Goat ۲» را بررسی و نقشه‌های دجال آخر زمان را برملا می‌کند، به اینجا مراجعه کنید.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین