عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
برگ دیگری از یکجانبه‌گرایی اطلاعاتی اینستاگرام در راستای حمایت از تروریسم این بار در قالب دیگر رخ نشان داد و پست‌های مربوط به مسابقه «مرد میدان» که با محوریت شهید سلیمانی بود از اینستاگرام حذف شد.

عقیق:شبکه ضداجتماعی اینستاگرام در راستای حمایت از تروریسم دولتی آمریکا و تحت عنوان آنچه «سازمان‌های خطرناک یا خشونت بار» می‌خواند، پست‌های مربوط به مسابقه نویسندگی «مرد میدان» در ارتباط با شهید حاج قاسم سلیمانی را حذف کرد!

شب گذشته پست‌های مرتبط با مسابقه نویسندگی «مرد میدان» که با مشارکت کتابشهر ایران و رادیو فرهنگ برگزاری می‌‌شود، توسط اینستاگرام از صفحات کتابشهر ایران و رادیو فرهنگ حذف شد!

مسابقه نویسندگی «مرد میدان» در چهار رشته شعر، خاطره، داستانک و دل نوشته برگزاری شده و هیچ تناسبی با محتوای ادعایی اینستاگرام در زمینه سازمانهای خشونت بار ندارد بلکه نوعی واکنش به رفتار خشونت بار تروریسم دولتی آمریکاست که پس از به شهادت رساندن ناجوانمردانه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی آن را یک اقدام رسمی دولتی ایالات متحده خوانده و به راحتی مسئولیت آن را پذیرفته است.

خبرنگار فارس با روابط عمومی مجموعه کتابشهر ایران هم تماس گرفت که وی ضمن تائید این خبر اعلام شد: صبح امروز فضه سادات حسینی مجری خبر سیما و از حامیان این مسابقه نویسندگی هم اعلام کرد که استوری‌های اینستاگرامی وی در حمایت از مسابقه مرد میدان و دو رویداد دیگر در ارتباط با حاج قاسم سلیمانی توسط اینستاگرام حذف شده است.

گفتنی است، مسابقه نویسندگی «مرد میدان» از طریق صفحات مجازی رادیو فرهنگ در حال برگزاری است و تبلیغات آن در صفحات مجازی مجموعه کتابشهر ایران، رادیو فرهنگ و همچنین تمام علاقه‌مندان و حامیان مسابقه منتشر می‌شود.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین