عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
نماینده سابق ولی‌فقیه در سوریه روایتی از ایامی که حرم حضرت زینب (س) مورد حمله خمپاره‌ای دشمنان قرار گرفته بود، اما عمه سادات مانع تعطیل شدن حرم مطهر شد، نقل می‌کند.

عقیق:در سال‌هایی که داعش در سوریه حضور پررنگی داشت و تا اطراف حرم حضرت زینب (س) هم نفوذ کرده بود، باز یا بسته بودن درهای حرم در زمان‌های مختلف مورد بحث متولیان حرم بود.

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبایی، نماینده سابق ولی‌ فقیه در سوریه با اشاره به خاطرات حضور در سوریه در شب عاشورا می‌گوید: چند سال گذشته که دشمن ۵ خمپاره اطراف حرم زده بود و متولیان حرم عمه سادات گفتند که درهای حرم باید بسته شود. یکی از مسؤولان حرم که امین حرم بود، نقل می‌کند که در موضوع بسته بودن درهای حرم تردید داشتند که با مسؤولان بالا دستی تماس گرفتم، چه کنم؟ درهای حرم را باز بگذاریم یا ببندیم. آنها گفتند که تصمیم با خودت. او به بی‌بی متوسل می‌شود و به سمت ضریح می‌رود و  پیرزنی را می‌بیند که به سمت او خطاب می‌کند: «خانم می‌گوید درهای حرم را نبند». بعد از آن با متولیان بالادستی تماس می‌گیرد و می‌گوید درهای حرم را نمی‌بندیم.

در ادامه روایت نماینده سابق ولی‌فقیه در سوریه از زمانی را که حضرت زینب (س) مانع تعطیل شدن حرم مطهرشان در شب عاشورا می‌شود، مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید : 51

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
0
ماشاالله
جن بوده
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین