عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۲۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
در نامه ای به حجت الاسلام محمدقمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی
حاج مهدی رسولی که هفته گذشته با رای اکثریت اعضاء کانون مداحان ، به عنوان دبیر این کانون انتخاب شده بود با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد امکان پذیرش این مسئولیت را ندارد.

عقیق: حاج مهدی رسولی که هفته گذشته با رای اکثریت اعضاء کانون مداحان ، به عنوان دبیر این کانون انتخاب شده بود با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد امکان پذیرش این مسئولیت را ندارد.
گفتنی است این مداح اهل بیت در پایان این نامه اعلام کرده در کنار هیئت رئیسه این کانون یاری رسان خواهد بود.

متن نامه بدین شرح است:

محضرمبارک حضرت حجت‌الاسلام‌والمسین قمی
ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی
سلام علیکم

با آرزوی صحت و سلامتی برای همه خادمان دستگاه حضرت سیدالشهداء(ع) و با گذر از همه تعارفات، درخصوص تحولات اخیر در کانون مداحان کشور، باید عرضه داشت که توفیق خدمت‌گزاری ستایش‌گران آل‌الله(ع) افتخار بزرگی است که خدا را باید بر هر روز و لحظه آن شاکر بود، اما با توجه به تکالیف و وظایفی که از پیش بر گرده حقیر سنگینی می‌کند و کارهای فراوان ناتمام و بارهای عدیده برزمین‌مانده که هم‌چنان نیازمند حضور و تمحض حقیر و راه‌بری و پیش‌برندگی به‌سوی نقطه مطلوب است و از سوی دیگر وظایفی که متوجه دبیری کانون مداحان کشور می‌باشد، این مسؤولیت فراغت و توان مضاعفی را می‌طلبد که اکنون از عهده حقیر خارج است، فلذا ضمن قدردانی از لطف و محبت همه بزرگواران و دوستان عزیزم، باید عرض کنم پذیرش این مسؤولیت در این برهه زمانی برای حقیر، نه ممکن است و نه مقدور، بلکه بیش‌تر سبب شرمساری در محضر حضرت اباعبدالله(ع) و نیز خادمان بااخلاص آن حضرت خواهد بود.
جمع جوانان باصفای هیأت ثارالله زنجان، هم‌چنان متوقع حضور و وقت‌گذاری این خادم حقیر هستند تا به عهدی که با هم بسته‌ایم وفا کنیم و راهی را که با هم آغاز کرده‌ایم به پایان رسانیم...
بنده و امثال بنده، هنوز نیازمند آموختن و تجربه‌کردن و بال‌گشودن در این عرصه‌ایم و الحمدلله هستند بزرگانی که با کوله‌باری از پختگی و تجربه بتوانند این بار سترگ را به دوش کشند.
ازاین‌روی، خواهشمند است رخصت فرمایید بنده هم‌چنان در سنگرهای پیشین در خدمت این جبهه مقدس باشم.

البته با همه توان درخدمت شما و صدیق ارجمند استاد گرامی جناب آقای واعظی و دوستان عزیز در هیات رییسه خواهم بود. ان‌شاءالله...

سرباز کوچک ولایت
مهدی رسولی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین