عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۲۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
با تعدادی از بچه‌ها که «شهید عبدالرحمن عبادی» هم جزوشان بود، نشستیم و با حوصله، طی عملیاتی وقت‌ گیر، چند جعبه انار را پاک و دانه کردیم و فرستادیم برای بچه‌هایی که خسته و کوفته از عملیات برگشته بودند.

عقیق:خاطرات جبهه مجموعه‌ای از لحظات تلخ و شیرین است. لحظاتی که برای رزمندگان دور از خانواده اوقاتی بود که با بهترین دوستانشان سپری می‌شد. رفقایی که معلوم نبود تا چند دقیقه دیگر کنار هم هستند. به همین علت رزمندگان سعی می‌کردند تا جایی که می‌توانند از لحظات متفاوت خود در جنگ تصاویری ثبت کنند. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، تنها عکس یادگاری از عملیات انار است که به مناسبت شب یلدا یادی کردیم از این عملیات و رزمندگانی که ساده و صمیمی جان خود را در راه خدا کف دست گرفتند و با دشمن مبارزه کردند. محسن کریمی از بسیجیان شهر قزوین است که ماجرای این عکس را روایت می کند: 

عملیات متفاوتی در جنگ که تنها یک عکس از آن ثبت شد!

بچه‌ها در منطقه معمولاً سراغ خوراکی‌هایی که خوردنش دنگ و فنگ داشت و بایستی پوست می‌‌کَندی و کثیف کاری هم می‌شد، نمی‌رفتند. سال ۱۳۶۵ و قبل از عملیات کربلای چهار بود، در پادگان شوشتر از پشت‌ِجبهه کلی انار رسیده بود؛ ولی به همان دلیل که عرض کردم، کسی طرفشان نمی‌رفت. آماده کردن این همه انار، خودش احتیاج به یک عملیات داشت. از طرفی دیدیم حیـف‌ است این هـمه میـوه کـه مردم با عشق‌ و انگیزه برای ما فرستاده بودند، خراب‌ شود؛ بنابراین با تعدادی از بچه‌ها که «شهید عبدالرحمن عبادی» هم جزوشان بود، نشستیم و با حوصله، طی عملیاتی وقت‌ گیر، چند جعبه انار را پاک و دان کردیم و فرستادیم برای بچه‌هایی که خسته و کوفته از عملیات برگشته بودند. از آن عملیاتِ به یادماندنی همین عکس به یادگار مانده است.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین