عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۲۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۱
تا به زمان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کمتر کسی از نقش کلیدی و محوری این سردار رشید اسلام در تشکیل و تاسیس ستاد بازسازی و اجرای پروژه‌‌های بزرگ در اعتاب مقدسه در بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر مطلع بود!

عقیق:با سقوط رژیم بعثی عراق و فراهم شدن امکان حضور عاشقان و مشتاقان زیارت اهل بیت علیهم‌السلام، به همت "حاج قاسم سلیمانی" و جمعی از دوستداران اهل بیت علیهم‌السلام و متخصصین و معتمدین و خیرین، با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ستاد بازسازی عتبات عالیات و پشتیبانی عراق در سال 1382 تشکیل شد.

تا به امروز پروژه‌های بسیار بزرگی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در عراق اجرا شده است از جمله صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، طرح توسعه حرم امام حسین علیه‌السلام در کربلا و ... اما تا به زمان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کمتر کسی از نقش کلیدی و محوری این سردار رشید اسلام در تشکیل و تأسیس ستاد بازسازی و اجرای پروژه‌‌های بزرگ در اعتاب مقدسه در بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر مطلع بود.

در ادامه، فیلم کوتاهی از "حاج قاسم سلیمانی" درباره نحوه تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات و پیش‌بینی ایشان درباره نبودنش در زمان اتمام طرح بازسازی حرم امامین عسکریین علیهم‌السلام در سامرا آمده است:

تعداد بازدید : 68

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین