عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
ماجرای خاکسپاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز همانند مراسم تشییعش بسیار حیرت انگیز و بغض آلود بود و ساعت‌ها طول کشید تا پیکر مطهر به خاک سپرده شود.

عقیق:چند روزی بیشتر نمانده تا یک سال از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی بگذرد. بامداد جمعه‌ای در دی ماه سال 98 که نه تنها ملت ایران، بلکه تمام آزادگان جهان از شنیدن خبر شهادت این بزرگ مرد، عزادار شدند. مراسم های تشییع شهید قاسم سلیمانی روزها به طول انجامید و شهرهای مختلفی را طی کرد تا نهایتا به زادگاهش در کرمان برسد. در کنار همرزمانش در دوران دفاع مقدس که در لشکر 41 ثارالله جبهه حق را یاری می‌رساندند، قرار گرفت.

او در همانجایی به خاک سپرده شد که وصیت کرده بود، یعنی در جوار مزار شهید یوسف الهی. اما ماجرای خاکسپاری او نیز همانند مراسم تشییعش بسیار حیرت انگیز و بغض آلود بود و ساعت‌ها طول کشید تا پیکر مطهر به خاک سپرده شود. هجوم مردم عاشق سردار دل‌ها و جمعیت غیر قابل پیش بینی که گرد محل تدفین او جمع شده بودند، کار را با سختی مواجه کرد.

آن روزها خیلی از تصاویر برای دل مردم داغدیده سنگین و غیر قابل تحمل بود. اما حالا بعد از گذشت یک سال تصاویری از پیکر مطهر کفن پیچ شده سردار از لابلای تصاویر سال گذشته خودنمایی می‌کند. تصاویری دیده نشده از پیکر سردار همه دوستداران مقاومت. بخشی از این تصاویر در ادامه می آید:

تعداد بازدید : 259

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین