عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر از برگزاری شانزدهمین نشست از سلسله نشست‌های هیأت پژوهی با ارائه رساله دکتری عباس حیدرزاده مداح اهل بیت(ع) خبرداد.

عقیق:حجت‌الاسلام علیرضا ربانی منش معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر در گفت‌وگویی از برگزاری شانزدهمین نشست از سلسله نشست‌های هیأت پژوهی به همت جامعه ایمانی مشعر خبرداد و اظهار کرد:‌ این نشست در روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه سال جاری از ساعت ۱۵ در قم،‌ بلوار مفتح غربی، ‌انتهای کوچه ۱۵،‌ پلاک ۵ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محور اصلی این نشست ارائه رساله دکتری،‌ حاج عباس حیدرزاده از مداحان برجسته کشور خواهد بود که با موضوع نقش مداحان در گسترش معارف صحیح دینی و جلوگیری از شیعه‌هراسی در جهان اسلام تدوین شده است.

ربانی منش با اشاره به اینکه این رساله دکتری زحمت تلاش ایشان در رشته مذاهب کلامی از دانشگاه ادیان و مذاهب است،‌ تصریح کرد:‌ استاد راهنمای این پروژه دکتر محمد مهدی فرمانیان و استاد مشاور آن نیز حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی است.

معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر افزود: سلسله نشست‌های هیأت پژوهی به همت جامعه ایمانی مشعر با هدف نگاه عمیق به پدیده هیأت و بررسی ابعاد مختلف آن و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های علمی اندیشمندان، طلاب، اساتید و دانشجویان در حوزه‌های گوناگون مرتبط با هیأت شکل گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سلسله نشست‌های هیأت پژوهی موضوعات مختلفی ازجمله‌ مدیریت هیأت،‌ ستایش‌گری،‌ منبر هیأت، اقتصاد هیأت، فقه هیأت، هنر هیأت، رسانه هیأت و موضوعات کلان هیأت مورد بحث واقع شده و رونمایی از کتاب، نقد کتاب، تاریخ شفاهی، ایده پردازی و ... ازجمله قالب‌های این نشست‌ها است.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین