عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۰۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی کل کشور در پیامی، از تلاش‌های جمعی از ذاکران برای ساماندهی اوضاع مردم خوزستان قدردانی کرد.

عقیق: مصطفی خورسندی، رییس کانون مداحان و شاعران آئینی کل کشور در پیام روز پنجشنبه بیستم آذرماه خود ضمن تشکر و قدردانی از مداحان و ذاکران جوانی که برای امداد و ساماندهی اوضاع زندگی مردم خوزستان، راهی این استان شده‌اند، از استاندار خوزستان انتقاد کرد.
متن پیام خورسندی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تشکر از مسئولان محترم بازرسی کل کشور، تمام نیروهای زحمتکش، بااخلاص و جهادی از جمله ذاکران عزیز و نورچشمان ما آقایان حاج مهدی رسولی، کربلایی حمید علیمی، حاج سیدرضا نریمانی، حاج محسن عرب‌خالقی و ... که با حرکتی ایثارگرانه و جهادی با همه توان و پشتوانه مردمی و نیروهای هیأتی خود به کمک مردم مظلوم خوزستان شتافتند،
از استاندار محترم انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به کمک و امدادرسانی به مردم دلسوز آن دیار که حقیقتاً تمام آن‌ها از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند از هیچ مساعدتی دریغ نفرمایند. چنانچه جز این باشد، همه مسئولان آن خطه شهیدپرور در دنیا و فردای قیامت در محضر رب‌العالمین باید پاسخگو باشند.
لازم به ذکر است برادران جهادی ما در میدان ایثارگری و امدادرسانی در آن استان مظلوم همچنان مشغول خدمت‌رسانی به مردم گرفتار هستند و مساعدت و‌ پشتیبانی مادی و معنوی شما از نیروهای جهادی و مردم عزیز خوزستان، باعث دلگرمی و تسریع در خدمت‌رسانی خواهد بود.
اینجانب ضمن تشکر مجدد از ذاکران مخلص و جهادی ، انتظار می‌رود مسئولان محترم سازمان بازرسی کل کشور، بالاخص حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان با برخورد قاطع با متخلفان و مقصران کوتاهی‌های گذشته و اخیر، درس عبرتی به همه متخلفان و مقصران داده و موجبات دلگرمی مردم عزیزمان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش فراهم آورند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین