عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
«پایان فصل سرد» عنوان مستندی است که به زندگی و جدایی یک بانو از فرقه بهائیت پرداخته و این برنامه امشب ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

عقیق:مهشید رضایی از جمله کسانی است که سال ۱۳۹۵ از فرقه ضاله بهائیت جدا شد و به دین اسلام گروید. پس از این اقدام او با مشکلات زیادی از جمله جدایی از فرزندان، ترد شدن از خانواده و دوستان و ... روبرو شد. زیرا به گفته «عبدالبها» کسی که ناقض عهد و میثاق می‌شود، مساوی است با کسی که جذام دارد و همه بهاییان باید از او دوری کنند.

او درباره جدا شدنش از فرقه بهائیت می‌گوید: از همان کودکی با سؤالات و ابهامات زیادی درباره بهاییت روبرو بودم و کسی هم پاسخ روشنی به این ابهامات نمی‌داد. از جمله اینکه اگر باب امام زمان است، چگونه شهید شده و قبل از شهادت عدل و برابری در دنیا ایجاد نکرده است.

خبر که علنی شد و به گوش اقوام نزدیکم رسید. اولین کار آن‌ها، گرفتن دخترانم از من بود و پس از آن طرد شدنم از طرف آنها و از همه مهم‌تر ایجاد پرونده‌های متعدد قضایی در دادگاه‌های مختلف. آن‌ها با این کار دو هدف را دنبال می‌کردند: یکی از بین بردن آبرو و حیثیت من و دیگری عبرت شدن برای بازماندگان فرقه بهاییت؛ تا جایی که کسی جرأت خارج شدن از آن فرقه را نداشته باشد. اما من به طور ناخواسته وارد جنگ و نبرد با این فرقه شدم و تا امروز، مانند کوهی استوار در برابر این فرقه ایستاده‌ام و از هیچ اتفاقی نترسیده‌ام.

مهشید رضایی سال ۱۳۹۷ باحضور در خبرگزاری فارس به روایت زندگی‌اش، فعالیت‌های فرقه بهائیت و مشکلات و سختی‌هایش پس از گرایش به اسلام گفت که می‌توانید مشروح آن را از اینجا بخوانید.

پایان فصل سرد عنوان مستندی است که به زندگی و جدایی‌اش از بهائیت پرداخته است. این برنامه امشب ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تعداد بازدید : 77

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین