عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
حجت‌الاسلام انصاریان در پی شهادت شهید فخری‌زادی گفت: از استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل که آلوده به خبث شدید باطنی‌اند جز این توقع نیست.

عقیق:روز جمعه در اقدامی تروریستی محسن فخری‌زاده  رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به شهادت رسید. در این  اقدام تروریستی، ابتدا یک دستگاه خودروی نیسان در میدان خلیج فارس آبسرد در حین عبور خودرو دانشمند هسته‌ای کشورمان خود را منفجر می‌کند و سپس عامل بعدی اقدام به تیراندازی رگباری می‌کند که در پی آن یکی از محافظان شهید فخری‌زاده 4 تیر خورده و محسن فخری‌زاده نیز در پی انفجار و اصابت تیر، پس از انتقال با بالگرد به بیمارستان شهید شد.

در همین راستا حجت‌الاسلام حسین انصاریان مفسّر قرآن کریم در پیامی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: 

بسم الله الرحمن الرحیم
از استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل که آلوده به خبث شدید باطنی هستند جز این توقع نیست که دانشمندی فرهیخته، چهره علمی کم‌نظیر، خدمتگزاری صادق و بزرگواری چون فخری‌زاده را به شهادت که اوج مقامات بندگان ویژه حق است برسانند.
و از استاد فخری‌زاده که مورد رحمت و لطف حضرت حق و اهل‌بیت (ع) بود جز این انتظاری نمی‌رفت که لباس شهادت، لباس بهشتیان با کرامت را بپوشد.
مقام شهادت بر او گوارا باد و به جامعه علمی کشور و نخبگان که یقیناً بدون هراس راهش را ادامه می‌دهند و ملت ایران و خانواده محترمش تسلیت می‌گویم و نابودی استکبار به ویژه اسرائیل نخبه‌کش را از خدا می‌خواهم.
حسین انصاریان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین