عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مسئولان محترم با جدیت این موضوع را پیگیری و عاملان این جنایت رابه سزای عمل خود برسانند و راه را برای کسانی که دل درگرو غرب دارندببندند.

عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را تسلیت گفتند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگردست جنایتکاران و تروریستی ه ابه خون دانشمند وخدمتگزار دیگری رنگین شد.

بی شک شهادت شهید والامقام محسن فخری زاده پاداش مجاهدت های علمی و خدمت به بشریت درحوزهای مختلف خصوصا هسته ای و دفاعی بوده است.

لازم میدانم درپی این حادثه تروریستی و شهادت این نخبه پرکار چند نکته را متذکر شوم:

۱-دشمنان این ملت بزرگ وغیور بدانند که هیچگاه مردم این مرز و بوم با این ترور و کشتار دست از آرمان خودبرنداشته ومستحکم تراز گذشته راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیداخواهدکرد و خللی در هدف ارزشمندشان ایجاد نخواهد شد.


٢-ملت عزیز و حزب الله ایران اسلامی هم همانند همیشه هوشیار باشند که دشمن درکمین است و از هرفرصت برای ضربه زدن به عزت و اقتدار ایران بهره خواهدبرد.
بیش از چهل سال تهدید و تحریم و حمله نظامی به نتیجه نرسید و با مقاومت ملت متدین ایران شکست خورده است براین اساس بار دیگر تجر به ترور خود را تکرار می‌کنند.
و ان شاءالله با وحدت و پشتیبانی ازاصل انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه جواب دندانشکنی به واستکبار جهانی و صهیونیسم و ایادی منطقه ای آنها خواهد داد.

۳-مسئولان محترم باجدیت این موضوع را پیگیری وعاملان این جنایت رابه سزای عمل خودبرسانند و راه رابرای کسانی که دل درگرو غرب دارند ببندند.

اینجانب شهادت این شهیدعزیز را به رهبری معظم، و ملت رشیدایران اسلامی،همه مجاهدان وجامعه علمی کشورخصوصا خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
قم المقدسه
حسین نوری همدانی
٨اذر١٣٩٩


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین