عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۶۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
فعالان قرآنی با انتشار پست اینستاگرامی برای حجت‌الاسلام راستگو، به مقام این معلم قرآنی ادای احترام کردند.

عقیق: حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو معلم قرآن و کارشناس حوزه تعلیم و تربیت که باعنوان عمو راستگو بچه‌های دهه 1360 شناخته می‌شد روز گذشته درگذشت.

فعالان قرآنی با انتشار پست‌های اینستاگرامی به مرحوم راستگو ادای احترام و از او به‌عنوان دلیل زحماتش در حوزه ترویج فرهنگ قرآن قدردانی کردند.

قرآن , قاریان قرآن ,

غلامرضا احمدی قاری و مجری قرآنی با انتشار تصویری از مرحوم راستگو در کنار خود در سفر تبلیغی کشور فنلاند درباره ایشان نوشت: استاد ارجمند، حاج آقای راستگوی عزیز و با محبتمون هم آسمانی شد. روحش شاد و یادش گرامی.

جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
یادگاری‌های یک معلم دلسوز و یک مبلغ آسمانی، تجربه و دانش معنوی است که برای همگان بر جای می‌ماند. حاج آقای راستگو شخصیتی بود که در عمر با برکت خویش، معارف ناب اسلامی را با بیان شیرین و شیوا به نسل‌های مختلف این آب و خاک چشانید. حلاوت زبان و تسلط بی‌نظیرش از وی معلمی خوش اخلاق، مبتکر و نمونه ساخته بود.
شبکه قرآن و معارف سیما، درگذشت روحانی وارسته و دوست‌داشتنی حجت‌الاسلام والسلمین راستگو را به خانواده و بستگان محترم ایشان تسلیت عرض کرده و برای او طلب آمرزش و مغفرت دارد. 

قرآن , قاریان قرآن ,

سید وحید مرتضوی مجری شبکه قرآن با انتشار ویدئویی در صفحه اجتماعی‌اش درباره مرحوم راستگو نوشت: راستگویی محبوب دل‌ها. روحش قرین آرامش.

احمد ابوالقاسمی، قاری و داور بین‌المللی قرآن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: انا لله و انا الیه راجعون، حجت‌الاسلام راستگو به دیار باقی شتافت، روحش شاد و قرین رحمت الهی.

قرآن , قاریان قرآن ,

مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی نیز به درگذشت حجت‌الاسلام راستگو واکنش نشان داد و نوشت: درگذشت معلم قرآن کریم و مبلغ دلسوز جناب حجت‌الاسلام راستگو را تسلیت می‌گوییم.

قرآن , قاریان قرآن ,

هادی صلح‌جو، مدیر گروه تلاوت شبکه قرآن و معارف سیما و مجری برنامه‌های معارفی نیز، پستی از صفحه شخصی خود را به بیان دل‌نوشته‌ای درباره زنده‌یاد راستگو اختصاص داد.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین