عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
پیام سازمان اوقاف به مناسبت هفته بسیج؛
سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج تاکید کرد: بسیج و فرهنگ بسیجی لازمه حیات انقلاب اسلامی است.

شهادت سردار سلیمانی زنده بودن فرهنگ بسیجی را نشان دادعقیق:سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: بسیج و فرهنگ بسیجی لازمه حیات انقلاب اسلامی و جز ذاتی آن است طوری که این فرهنگ به هیچ وجه از انقلاب اسلامی جداشدنی نیست. روزی که فرهنگ بسیجی از بین رفته باشد انقلاب اسلامی وجود نخواهد داشت.

از روزی که حضرت امام خمینی (ره) با نگاهی عمیق و آینده‌نگر فرمان به تشکیل بسیج داد دشمنان این نظام همه هم و غم خود را به کار بستند تا با تضعیف جایگاه بسیج انقلاب اسلامی را استحاله کنند اما شهادت حاج قاسم سلیمانی که نمود کامل یک بسیجی بود آن هم به دست رئیس جمهور جنایتکار آمریکا نشان داد که تا چه حد این فرهنگ عظیم پویا و زنده باقی مانده است.

بسیج یک نهاد صرفاً شبه نظامی نیست و ابعاد گونانی را شامل می‌شود چنانکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند:
تشکیل بسیج مستضعفین یک ابتکار بی‌بدیل از جانب امام بزرگوار بود که مبتنی بر اندیشه انقلاب و اسلام شکل گرفت و اکنون بسیج شاید بزرگترین شبکه مردمیِ فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا باشد. هنر امام (ره) این بود که این پدیده بی‌نظیر را از دل کوچه پس کوچه‌های شهرها و از متن مردم شکل داد...

سازمان اوقاف و امور خیریه هفته بسیج را گرامی می‌دارد و بر لزوم ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیجی توسط سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور تاکید می‌کند.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین