عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
حنیف طاهری مداح اهل بیت(ع) در سومین هفته معرفی کتاب خود برای هیأتی‌ها که به دلیل برگزار نشدن جلسات هیأت به راه انداخته است، کتاب رنج‌های حضرت زهرا(س) را معرفی کرد.

حنیف طاهری هیأتی‌ها را به مطالعه کتاب «رنج‌های حضرت زهرا (س)» دعوت کردعقیق: حنیف طاهری مداح اهل بیت (ع) در سومین هفته معرفی کتاب خود برای هیأتی‌ها که به دلیل برگزار نشدن جلسات هیأت به راه انداخته است، کتاب رنج‌های حضرت زهرا(س) را معرفی کرد.

او در معرفی این کتاب گفت: در این کتاب که نوشته علامه سید جعفرمرتضی عاملی به شبهاتی در خصوص حضرت زهرا (س) پاسخ داده است. این کتاب برای افراد اهل تحقیق و پژوهش بسیار مفید است. در این دو هفته تلاش کردیم، کتاب‌هایی را معرفی کنیم تا با تاریخ زندگانی حضرت زهرا (س) و سقیفه آشنا شوید که لازم و ضروری هم بود، ان شاء الله از هفته‌های آتی کتاب‌های روان‌تر در خصوص زندگانی حضرت را معرفی خواهیم کرد تا سیر مطالعاتی کاملی در این زمینه داشته باشید.

براساس این گزارش، کتاب رنج‌های حضرت زهرا (س) نوشته علامه سید جعفر مرتضی عاملی و در پاسخ به شبهات سید محمدحسین فضل الله است. نویسنده هدف از نگارش کتاب خود را پاسخ به شبهاتی درباره زندگی حضرت زهرا (س) می‌داند که عده‌ای برای توجیه و رفع اتهام از عاملان حوادث آن دوران آنها را مطرح کرده‌اند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین