عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
ضبط تلاوت‌های تصویری از قاریان استان گیلان به پایان رسید. این اقدام با هدف پخش تلاوت‌ها و اذان‌های جدید قاریان استانی از صدا و سیما طراحی شده است.

اذان و تلاوت قاریان قرآن در شبکه‌های استانی پخش می‌شودعقیق: محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن، درباره آغاز ضبط تلاوت‌ها و اذان‌های قاریان گیلانی در صدا و سیمای استان گیلان گفت: به همت صدا و سیمای استان گیلان (شبکه باران) و همکاری شورای عالی قرآن و با مشارکت جامعه استادان و قاریان ممتاز گیلانی، برنامه ضبط تلاوت‌های تصویری از قاریان استان که از صبح پنجشنبه 22 آبان ماه آغاز شده، امروز شنبه 24 آبان‌ماه به پایان خواهد رسید.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن ادامه داد: این اقدام باهدف تولید تلاوت‌ها و اذان‌های جدید از قاریان استان و پخش آن از شبکه بومی طراحی شده که  موجب ارتقای کیفی و کمی برنامه اذانگاهی شبکه باران و به تبع آن ایجاد انگیزه مضاعف در قاریان خواهد شد. تلاوت‌هایی که از نصاب لازم برخوردار باشند در شبکه‌های سراسری هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

میرزاجانی در پایان از زحمات محمود لطفی‌نیا قاری و داور بین‌المللی قرآن‌کریم که نظارت و کارشناسی ضبط تلاوت‌ها را عهده‌دار بود تشکر کرد.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین