عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مسابقه تلویزیونی "اسرا" در سری جدیدش در ۳ رشته تلاوت تقلیدی، مداحی و دعاخوانی به کشف استعداد و معرفی برترین‌ها می‌پردازد.

سری جدید مسابقه تلویزیونی عقیق: مسابقه تلویزیونی "اسرا" با ا‌هدف کشف استعدادیابی قرآنی تاکنون مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است و در سری جدیدش با رویکرد جذاب‌تر از گذشته در سه رشته تلاوت تقلیدی، مداحی و دعاخوانی و اجرای برنامه‌های معارفی به کشف استعداد و معرفی برترین‌ها می‌پردازد که سری دهم این مسابقه از 25 آبان به‌صورت زنده پخش می‌شود.

بر این اساس تلاوت تقلیدی از استادان منشاوی، مصطفی اسماعیل و عبدالباسط است و در بخش اجرای برنامه‌های معارفی اجرا شامل مقدمه، سلام و احوالپرسی با بینندگان و بیان یک نکته معارفی یا آیه‌ای از قرآن، حدیث و حکایت اخلاقی است.

به گفته سید وحید مرتضوی تهیه‌کننده و مجری این برنامه، قرار بود همه شرکت‌کنندگان در این مرحله با حضور در استودیوی برنامه، در این بخش شرکت کنند اما به دلیل موج سوم شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شرکت‌کنندگان، گروه برنامه‌ساز با حضور در استان‌های مختلف، اثر دوستان را ضبط کردند که در هر برنامه پخش می‌شود و مورد ارزیابی داوران حضوری و غیرحضوری برنامه قرار می‌گیرد.

برنامه تلویزیونی اسرا کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است و سیدوحید مرتضوی تهیه‌کنندگی و اجرای آن را عهده‌دار است.

داوری بخش تلاوت تقلیدی استاد منشاوی را مهدی غلام‌نژاد در بخش حضوری و در بخش غیرحضوری استاد نیکدستی از اصفهان برعهده خواهند داشت. در بخش تلاوت تقلیدی استاد عبدالباسط نیز محمدرضا پورزرگری و صالح اطهری‌فر از البرز قضاوت خواهند کرد. در بخش تلاوت تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل نیز از داوری حضوری قاسم رضیعی و داوری غیرحضوری استاد سادات فاطمی از مشهد استفاده خواهد شد. استاد بکایی در بخش دعاخوانی داوری خواهد کرد و در بخش مداحی نیز از مداحان مطرح کشور استفاده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین