عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
هیأت مدیره خانه مداحان، فردا گزینه‌های مدیرعاملی این خانه را به رأی می‌گذارند، اما به نظر می‌رسد که مدیرعامل فعلی با محدودیت اختیاراتش همچنان در این سمت باقی بماند.

احتمال ابقای مدیرعامل فعلی خانه مداحانعقیق:هیأت مدیره جدید خانه مداحان یازدهم آبان انتخاب شدند و با کناره‌گیری غلامرضا سازگار از عضویت و ریاست این هیأت، مرتضی طاهری، اکبر بازوبند، مصطفی خورسندی، محسن طاهری و سیداحمد صالحی خوانساری برای یک دوره انتخاب شدند.

قرار بود رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل خانه مداحان در هفته گذشته انتخاب شوند که به دلیل درگذشت اکبر طاهری، یکی از نزدیکان مرتضی و محسن طاهری، انتخاب مدیرعامل به فردا ۲۴ آبان موکول شد.

در انتخابات فردا یکی از گزینه‌های جدی مدیرعاملی مصطفی خورسندی، مدیرعامل فعلی است که البته شنیده می‌شود اعضای هیأت مدیره با محدود کردن اختیارات، یک دوره دیگر به او اعتماد خواهند کرد.

خورسندی که یکی از اعضای هیأت مدیره است، برای مدیرعاملی‌اش فقط به دو رأی نیاز دارد تا با احتساب رأی خود به مدیرعاملی برگزیده شود.

همچنین به نظر می‌رسد بر اساس رأی اول مرتضی طاهری از هیأت موسس و کسوت و استادی او در مداحی، جانشین غلامرضا سازگار به عنوان رئیس هیأت مدیره شود.

مصطفی خورسندی، مداح و جانباز از اسفند ۱۳۹۴ عهده‌دار مدیرعاملی خانه مداحان است. او پیش از این، مشاور محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران بوده است.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین