عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
معاون فرهنگی، هنری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: جشنواره سرود بچه‌های مسجد «سردار آسمانی» به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی در استان کرمان برگزار می‌شود.

جشنواره مسجدی‌ها برای سردار آسمانیعقیق: سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در گفت‌وگویی اظهارداشت: جشنواره سرود بچه‌های مسجد «سردار آسمانی» به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی در استان کرمان و در زادگاه این شهید بزرگ برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه این جشنواره در قالب طرح ایران قوی و با محوریت ایثار و شهادت و مقاومت و عزت ملی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در دو رده سنی ۱۰ تا ۱۸ سال و ۱۸ تا ۳۵ سال برگزار می‌شود.

سعادتی افزود: این جشنواره با توجه به شرایط بحرانی کرونا و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در فضای مجازی برگزار می‌شود و در اختتامیه آن برگزیدگان در هر بخش با عنوان گروه‌های سرود اول، دوم و سوم جوایزی ارزنده‌ای را دریافت خواهند کرد.

معاون فرهنگی، هنری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: علاوه بر جوایز گروه‌ها، در این جشنواره در بخش بهترین تک‌خوان  بهترین آهنگ‌ساز و بهترین مربی سرود هم نفرات برتر معرفی خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره از ۲۲ آبان تا ۱۳ دی می‌توانند آثار خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت و در جشنواره شرکت کنند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین