عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کارگروه قرآنی ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سازمان دارالقرآن الکریم تشکیل شد.

تشکیل کارگروه قرآنی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانیعقیق: به گزارشی کارگروه قرآنی ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد.

ستاد بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی توسط بنیاد شهید سلیمانی تشکیل و این ستاد برنامه‌های مختلفی را برای نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در نظر گرفته است.

این ستاد در سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده و سازمان دارالقرآن الکریم به عنوان کارگروه قرآنی این ستاد فعالیت می‌کند که سه عنوان ویژه برنامه به همین مناسبت از روز چهارشنبه سیزدهم آبان تا سالروز شهادت آن سردار عظیم الشأن و یاران با وفایش از سوی این کارگروه اجرا می‌کند.

عناوین برنامه‌های کارگروه قرآنی ستاد بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی به شرح زیر است.

چله گفتمان‌سازی مکتب قرآنی حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با مشارکت استان‌ها در دو مرحله. منبع: کتاب جهاد و شهادت و کتاب جستاری پیرامون ده ویژگی مدیریت قرآنی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، که فایل پی‌دی‌اف آنها در سایت تلاوت و فضاهای مجازی اختصاص داده شده به این طرح بارگذاری شده است.

پویش هزاران ختم قرآن کریم از ۱۳ آبان تا سالروز شهادت حاج قاسم که سامانه مربوطه در سایت تلاوت به نشانی www.telavat.ir فعال است و علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش ملی می‌توانند با انتخاب حزب و یا جزء مورد نظر در این طرح سهیم باشند.

اجرای ویژه برنامه‌های فوق الذکر نیز با مشارکت مستقیم ادارات امور قرآنی استان‌ها و با همیاری تمامی فعالان قرآنی به ویژه مؤسسات و خانه‌های قرآن صورت خواهد گرفت.

درگاه‌های اختصاص یافته برای شرکت عموم مردم در این طرح علاوه بر سایت تلاوت به نشانی www.telavat.ir ، صفحه اینستاگرامی ستاره باران به آدرس setarebaran_ir و کانال‌های تلگرام و ایتا در فضای مجازی به نشانی @telaavat است.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین