عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۳۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
رضا هلالی ۱۲ آبان‌ماه از تمام هیأتی‌ها و علاقه‌مندانش که در فضای مجازی تولدش را تبریک می‌گفتند، خواست تا در پویش #دوباره_زندگی برای آزادسازی زندانیان مشارکت کنند. مردم با این فراخوان بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

رضا هلالی با هدایای تولدش ۳۰ زندانی را آزاد کردعقیق: ۱۲ آبان‌ماه سالروز تولد رضا هلالی مداح اهل بیت(ع) بود که در این روز به یکباره فضای مجازی پُر شد از عکس‌ها و تبریک‌هایی که هیأتی‌ها و علاقه‌مندان این مداح محبوب کشور برای او به اشتراک می‌گذاشتند.

او اما در این روز پستی را به اشتراک گذاشت و پویش #دوباره_زندگی را راه‌اندازی کرد و در آن به همه علاقه‌مندان و هیأتی‌ها یک پیشنهاد داد. او نوشت:

«بهترین هدیه برای من مشارکت در این کاره #بسم_الله
#دوباره_زندگی
سلام به همه رفقای عزیز، ممنونم از کسانی که لطف داشتند و تولد بنده را تبریک گفتند.
من امشب دوازدهم آبان، وارد چهلمین سال زندگی خودم می‌شوم.
می‌خواهیم به مدد دست پدرانه حضرت محمد(ص)، پیامبر مهربانی و به شکرانه عید پیش رو یک یا علی بگوییم و زندگی دوباره و امید دوباره‌ای به زندانیان عزیز و خانواده‌هایشان بدهیم.»

هلالی در این پست شماره کارتی از گروه جهادی امام رضایی‌ها منتشر کرد و از مردم خواست در این پویش شرکت کنند و این پست را هم به اشتراک بگذارند.

این کارخیرخواهانه دست به دست چرخید و ظرف ۴ روز مهلتی که برای جمع‌آوری مبالغ در نظر گرفته شده بود، بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از سوی مردم کمک‌رسانی شد. این مبالغ برای آزادسازی زندانیان هزینه شد و هلالی با انتشار پست دیگری با قدردانی از مردم، گزارشی ارائه کرد:

«به همت شما عزیزان و به لطف حضرت محمد(ص) تا روز چهارشنبه مبلغ ۱۰۰ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان جمع‌آوری شد و ۳۰ زندانی از ۱۴ شهر آزاد شدند. میانگین مدت زمان زندانى این عزیزان ۱ تا ۸ سال بوده و میانگین تعداد فرزندانشان هم بین ۱ تا ۳ بوده است.

این ۳۰ زندانی از افرادی انتخاب شد‌ه‌اند که با بازگشت به آغوش خانواده و جامعه احتمال برگشتن آن‌ها به زندان بسیار کم است و اهل خانواده و اصالت هستند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین