عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
هشتمین جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ با عنوان «الحافظون» ویژه بسیجیان و عموم مردم تهران به صورت مجازی آغاز شد.

عقیق: هشتمین جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ با عنوان «الحافظون» ویژه بسیجیان و عموم مردم تهران آغاز شد.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در مقاطع سنی تا ۷ سال، مقطع ۸ تا ۱۶ سال و ۱۷ سال به بالا و در رشته‌های مختلف ۲۰ سوره شامل سوره‌های تین تا ناس، یک جزء اول یا سی‌ام، سه جزء پیوسته، پنج جزء پیوسته، ده جزء پیوسته، پانزده جزء، بیست جزء و کل قرآن کریم ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره به صورت مجازی خبر داد و گفت: به دلیل شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت علاقه‌مندان و عموم مردم امسال جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

قربانی درخصوص مراحل جشنواره گفت: جشنواره الحافظون در سه مرحله مقدماتی یا ناحیه‌ای، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی‌ آبان‌ماه، نیمه‌نهایی آذر‌ماه و نهایی دی‌ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج از ایجاد ساز و کار برای برگزاری مجازی جشنواره خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند جهت نام نویسی، به سایت جشنواره به نشانی www.mobayyen.ir مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه جشنواره ۰۲۱۷۷۹۸۲۲۲ تماس حاصل کنند.

 

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین