عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور از فعالان قرآنی خواست به یاری کادر درمانی و مدافعان سلامت بشتابند.

دعوت از فعالان قرآنی برای یاری‌رساندن به مدافعان سلامتعقیق: اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور از فعالان قرآنی خواست به یاری کادر درمانی و مدافعان سلامت بشتابند.

اتحادیه‌های استانی مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت (ع)، می‌توانند در پاسخ به فرمایش و رهنمود  رهبر معظم انقلاب، در خصوص ورود نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن در همکاری مجاهدانه با  سربازان و مدافعان سلامت، لبیک و پیشتاز بوده تا ضایعات این ویروس به حداقل ممکن تقلیل یابد.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از خادمان قرآنی و جوانان فعال در مؤسسات قرآنی سراسر کشور دعوت کرد آنگونه که قرآن کریم امر فرموده «و جاهدوا فی الله حق جهاده» در کنار مدافعان سلامت قرار گیرند.

عزیزان می‌توانند جهت هماهنگی و پیوستن به این فراخوان و هماهنگی برای حضور در مراکز درمانی، با مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و نیز اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن هر استان تماس حاصل کنند.

خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و کادرهای درمانی و تیم‌های پزشکی در جای جای ایران اسلامی آنگونه بی وقفه ادامه داشته که تعدای کثیری از این عزیزان نیز به شهادت رسیدند، اتحادیه کشوری مؤسسات و .... قرآنی مردمی پس از تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی با فراخوان جدید معلمان و مروجان و عشاق قرآنی درخواست کرد همچون گذشته در کنار کادر درمانی خدوم برای کمک و نجات جان مبتلایان به این ویروس قرار گیرند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین