عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
یکی از فعالان قرآنی کشور در یادداشتی ضمن اشاره حضرت عیسی مسیح در انجیل برنابا به پیامبر اسلام و تکریم ایشان بر لزوم برخورد قاطع مسلمانان با این اقدام موهن تأکید کرد.

حضرت عیسی (ع) در انجیل پیامبر اسلام را تکریم کرده است/ چگونه اهانت می‌کنید؟عقیق:یکی از فعالان قرآنی کشور در یادداشتی ضمن اشاره حضرت عیسی مسیح در انجیل برنابا به پیامبر اسلام و تکریم ایشان بر لزوم برخورد قاطع مسلمانان با این اقدام موهن تأکید کرد.

ای مسلمانان!

امروزه به پیامبر ما که افضل پیامبران اولوالعزم است، توهین شده. اگر این امر در زمان حکومت علی (ع) انجام می‌گرفت، ایشان به عنوان حامی پیامبر و قرآن کریم چه می‌کردند؟ آیا امام قاطعانه برخورد نمی‌کردند.

البته این حرکات ضد علمی به خاطر این است که اسلام به تدریج در اروپا در حال نفوذ است. از جمله می‌بینیم در انگلیس تعداد زیادی از مردم اسم‌هایشان را محمد می‌گذارند. مخالفان پیامبر (ص) در زمان خودشان هم، جای علم و منطق، با بدگویی با او برخورد می‌کردند.

دشمنان امروزی اسلام نمی‌توانند جلو پیشرفت اسلام در اروپا را بگیرند، زیرا این امر باعث می‌شود که مردم بیشتر در مورد پیامبر (ص) مطالعه کنند. به هر حال اگر ما در مقابل این حادثه بی‌تفاوت بنشینیم، چگونه به روی پیامبر (ص) می‌توانیم نگاه کنیم، در حالی که بر ما واجب است روزانه در نمازها به او درود و سلام عرض کنیم.

من به عنوان یک عضو کوچک اهالی قرآن، می‌گویم آقای مکرون رئیس جمهور فرانسه مسیحی هم نیست، زیرا عیسی (ع) در انجیل و از جمله در انجیل برنابا پیامبر(ص) را بسیار تکریم فرموده است و در قرآن کریم نیز بدان اشاره شده است. آنچه که فرمود مسیح در تمام پیامبری خود فرمود: ای مسیحیان که پیرو من هستید، من به شما خبر مسرت‌آمیزی می‌دهم و آن این که بعد از من پیامبر موعود می‌آید (... وَمُبَشِّرًا بِرَسُولٍ یَأْتِی مِنْ بَعْدِی اسْمُهُ أَحْمَدُ... صف ۶)

حال مکرون برخلاف سخن مسیح حرف زده، پس او یک مسیحی هم نیست، بلکه یک کافر بی فکر است. آیا ما می‌توانیم با او و گروهش رابطه داشته و با او خوش و بش داشته باشیم.

آنچه به نظر می‌آید این است که باید در کشورهای اسلامی تولیدات فرانسوی کنار گذاشته شود و طوری که مسلمانان با غیرت جهان این تصمیم را گرفته‌اند و ما این موضوع را با رایزنی با کشورهای اسلامی در میان بگذاریم تا لطمه مهم اقتصادی به آنها بزنیم و آنها را در میان جهانیان مسلمان منزوی گردانیم.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین